Vedení pokladny, účetnictví, DPH, GDPR a další souvislosti ve vztahu k pokladně
kurz
Základní info
Vhodné pro pokladní, pracovníky přijímající tržby v hotovosti, vedoucí pracovníky, účetní (pro všechny typy organizací, plátce DPH i neplátce a ostatní). 1. Směrnice pro činnost pokladny – podle typu organizace
organizační struktura účetní jednotky
druhy pokladních dokladů
oběh účetních dokladů
podpisové vzory
2. Způsob vystavování pokladních dokladů a nezbytné náležitosti
podle zákona o účetnictví
podle zákona o DPH - zjednodušení daňové doklady, pojetí daňových dokladů – věrohodnost, neporušenost a čitelnost, změny na základě „Daňového balíčku“ podledata schválení ke dni konání semináře a aktuální judikáty k problémovým okruhům
pro potřeby účetní jednotky
obchodní listiny podle občanského zákoníku a zákona o obchodních korporacích.
3. Jak vést pokladní knihu
ruční vedení pokladního deníku, vedení na PC
obraty, zůstatky, protokolární předávání
4. Valutová pokladna
směny korun na valuty
zálohy na zahraniční pracovní cesty
vyúčtování zahraničních pracovních cest
5. Účtování pokladních dokladů – příjmových, výdajových, cestovních příkazů, ceniny 6. Inventarizace, limity hotovosti, bezpečnostní předpisy 7. Dohoda o hmotné odpovědnosti a další návaznosti na zákoník práce 8. Vazba pokladny na účetnictví, mzdovou agendu, kumulace funkcí. 9. Pokladna v daňové evidenci 10. Zákon o omezení plateb v hotovosti, sankce 11. Náležitosti dokladů podle dalších předpisů: zákona o ochraně spotřebitele, živnostenského zákona 12. Úprava činnosti v pokladně ve vztahu k ochraně osobních údajů (GDPR) Dotazy, diskuse.
Vedení pokladny, účetnictví, DPH, GDPR a další souvislosti ve vztahu k pokladně
Vedení pokladny, účetnictví, DPH, GDPR a další souvislosti ve vztahu k pokladně
Vybraný termín:
26.11.2025Jihomoravský krajBRNO, Vzdělávací centrum TSM, náměstí Svobody (1. patro, nad McDonald´s, vchod z ulice Zámečnická 2)Upřesnující informace k termínu