Účetnictví pro neúčetní v daňových souvislostech (podnikatelské subjekty)

Kurzem Vás provede Ing. Simona Kropáčková

Simona Kropáčková je absolventkou Vysoké školy finanční a správní, obor Finanční řízení podniku, získala také profesní kvalifikaci „Lektor dalšího…

Základní info

Cíle kurzu

Kurz poskytuje základní přehled o výstupech z účetnictví podnikatelských subjektů a jejich využití ve finančním řízení podniku spolu s daňovými souvislostmi.

Cílem kurzu je seznámit vás se základními principy účetnictví. Pomůžeme vám lépe se orientovat v účetní závěrce. Důraz je kladen na využití nabytých poznatků v řízení firmy. Výsledkem má být lepší komunikace účetního oddělení s vedením firmy a efektivnější řízení firmy.

Určeno pro

Kurz je určen všem pracovníkům, kteří při výkonu svých funkcí pracují s výstupy z účetnictví, daňovými doklady a účetní závěrkou, případně komunikují s účetními. Kurz je zvláště vhodný pro manažery a vedoucí pracovníky podnikatelských subjektů, kteří potřebují znát základní účetní principy pro finanční řízení. Vítaná je aktivní účast uchazečů zapojením do diskuze s jejich poznatky a dotazy z praxe.
U účastníků semináře nejsou vyžadovány předchozí znalosti z oblasti účetnictví.

Obsah kurzu

1. den:
• účetnictví jako nástroj řízení a kontrolní systém,
• vazby účetnictví na kalkulace, reporting, vztah účetnictví a daní,
• organizace účetních prací ve firmě, oběh účetních dokladů,
• daňové povinnosti firmy v průběhu celého roku a jejich termíny,
• vnitropodnikové směrnice, jejich význam,
• hmotný a nehmotný majetek, účetní a daňové odpisy, rozdíly a principy,
• princip výpočtu DPH, základní pojmy (vlastní daňová povinnost, nárok na odpočet).

2. den:
• majetková a kapitálová struktura firmy,
• daňové a nedaňové náklady (velmi stručně),
• vybrané položky účetních výkazů (rozvaha, výsledovka, příloha),
• vazby mezi jednotlivými výkazy a jejich význam pro řízení firmy,
• pojmy výsledek hospodaření před zdaněním, po zdanění, zisk, ztráta,
• zálohy na daň z příjmu,
• závěr roku ve finanční účtárně, inventarizace,
• zveřejňování účetní závěrky,
• dotazy účastníků, diskuze.

Poznámka

Samozřejmostí je osvědčení o absolvování v elektronické podobě pro každého účastníka. Pokud neobdržíme písemné storno, je objednavatel povinen uhradit plnou cenu dle zaslané objednávky/faktury (více v Obchodních podmínkách). Používáme aplikaci ZOOM, není třeba její instalace. Přístup do on-line učebny zasíláme spolu s prezentací den před konáním on-line výuky, a to zpravidla mezi 12:30 až 15:30. Připojit se můžete z počítače i mobilu. V průběhu můžete získat odpovědi na vaše dotazy. Po celou dobu konání lze využít naši technickou podporu (tel. 226 539 672), se vším vám pomůžeme. Pořízení zvukového či obrazového záznamu on-line vysílání není povoleno. On-line vysílání je realizováno společností 1. VOX s.r.o.

Účetnictví pro neúčetní v daňových souvislostech (podnikatelské subjekty)

Vybraný termín:

19.2.2025 –  20.2.2025  ONLINE Upřesnující informace k termínu

Cena

Termíny kurzu

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je pět a deset ? Součet zapište číslicemi.