Jak postupovat při vedení účetnictví, problematika vedení účetnictví v účetních firmách – dobrá rada nad zlato

Kurzem Vás provede Hana Kovalíková

Je odbornicí v pravém slova smyslu. Dovede během vzdělávacího programu znalecky posoudit úroveň znalostí posluchačů a operativně přizpůsobit výklad,…

Základní info

Cíle kurzu

Chybně uzavřené smlouvy, nebo nedostatečně a chybně popsané pracovní náplně pro vedení účetnictví již způsobily mnoho obtíží. Po absolvování semináře se vám mnohé objasní a budete moci postupovat jistými a správnými metodami.

Povinnosti účetních, o kterých velká část neví.

Cílem semináře je seznámit účetní pracovníky, účetní firmy a jejich klienty s právy a povinnosti obou smluvních stran, dále s postupy pro správné a bezproblémové zpracování účetnictví. Příklady i ze soudních řešení. Na základě bohatých praktických zkušeností vás lektorka seznámí s konkrétními případy neshod mezi účetní firmou a klientem, a s možnostmi řešení. Obdržíte informace ke smlouvě na vedení a zpracování účetnictví, a dále příklad, na kterém bude provedeno porovnání propočtu nákladů na vedení a zpracování účetnictví účetní firmou a zpracování účetnictví zaměstnancem v pracovněprávním vztahu. Na tomto semináři mohou posluchači probrat s lektorkou i své konkrétní problematické situace.

Určeno pro

Seminář je určen účetním firmám a jejich klientům, ale také účetním v pracovněprávním vztahu. Dále je vhodný pro i pro samotné podnikatele, kteří se rozhodují, zda vezmou účetní do pracovněprávního vztahu, či si nechají zpracovat účetnictví účetní firmou – klady a zápory. Ideální je, aby se semináře zúčastnil majitel firmy i se svou účetní.

Obsah kurzu

• vysvětlení důležitých paragrafů ze zákona o účetnictví ve vazbě na vedení a zpracování účetnictví,
správné sestavení smlouvy, co by ve smlouvě nemělo chybět,
• co by ve smlouvě naopak být nemělo,
• práva a povinnosti obou smluvních stran,
• odpvědnost účetních zaměstnanců v účetní firmě
• odpovědnost účetních v pracovněprávním vztahu

• jak zamezit rekonstrukci účtnictví a jak postupovat, pokud se rekonstrukce musí provést,
• postupy předávání dokladů a podkladů a zpracovaného účetnictví,
• stanovení odpovědností,
• účetní sestavy a daňová přiznání.

Odpovědi na dotazy.

Poznámka

Samozřejmostí je osvědčení o absolvování v elektronické podobě pro každého účastníka. Pokud neobdržíme písemné storno, je objednavatel povinen uhradit plnou cenu dle zaslané objednávky/faktury (více v Obchodních podmínkách). Používáme aplikaci ZOOM, není třeba její instalace. Přístup do on-line učebny zasíláme spolu s prezentací den před konáním on-line výuky, a to zpravidla mezi 12:30 až 15:30. Připojit se můžete z počítače i mobilu. V průběhu můžete získat odpovědi na vaše dotazy. Po celou dobu konání lze využít naši technickou podporu (tel. 226 539 672), se vším vám pomůžeme. Pořízení zvukového či obrazového záznamu on-line vysílání není povoleno. On-line vysílání je realizováno společností 1. VOX s.r.o.

Jak postupovat při vedení účetnictví, problematika vedení účetnictví v účetních firmách – dobrá rada nad zlato

Vybraný termín:

5.6.2025  ONLINE Upřesnující informace k termínu

Cena

Termíny kurzu

ONLINE
Tento termín

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je osm a osm ? Součet zapište číslicemi.