Techniky hledání kořenových příčin

Základní info

Popis kurzu

Jak předcházet problémům

Obsah kurzu

Kurz je určen pro všechny, kteří jsou zapojeni do řešení „problémů“ ve firmách, pro všechny kdo jsou zapojeni do zlepšování, manažerům, vedoucím pracovních týmů i pracovníkům útvarů kvality.

Principy stanovení příčin vad 

Jak porozumět problému – popis problému pro jeho pochopení a možnost následného řešení 

Co znamená shromáždit všechna data o problému – jaká data od externího partnera a jaká data z interních procesů 

Identifikace specifik problému – opakované a ojedinělé vady 

Principy analýzy vad 

Principy stanovení příčin vad 

Teorie základní – potenciální – kořenové příčiny 

Jak vybrat správnou techniku, která garantuje nalezení kořenové příčiny 

Nalezení řešení problému – kritéria výběru a validace návrhu 

Zavedení opatření – stanovení trvalých opatření; nezbytná verifikace a validace 

Zabránění opětovnému výskytu problému – preventivní opatření 

Techniky hledání kořenových příčin (5x proč, Ishikawa, Histogram, Pareto, …) 

Týmová práce a role členů týmu 

Praktické příklady na konkrétních firemních neshodách či reklamacích

Techniky hledání kořenových příčin

Vybraný termín:

21.11.2024  Moravskoslezský kraj

Cena
2 800 Kč + 21% DPH

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je deset a devět ? Součet zapište číslicemi.