Nápravné opatření, řešení reklamací a neshod - 8D reporty

Základní info

Pro koho je kurz přínosný?
Seminář je určen manažerům kvality, technikům kvality, interním auditorům a ostatním zájemcům o znalost 8 krokového postupu realizace nápravných opatření.

Na co se ve vzdělávacím kurzu zaměříme?
Účastník získá přehled o požadavcích na nápravu vad a realizaci nápravných opatření v kontextu s požadavky normy IATF 16949:2016 a ISO 9001:2015, zkušenosti v metodách analýzy problému, přehled o postupech pro analýzu příčiny vad, znalosti pro stanovení nápravných a preventivních opatření. Seminář je zaměřen na podrobný výklad požadavků a metodiky 8D. Součástí kurzu je praktické cvičení na pochopení metodiky 8D.

Po absolvování semináře účastník obdrží OSVĚDČENÍ o účasti.

Nevyhovují Vám termíny školení? Potřebujete vyškolit více zaměstnanců? Nebo chcete přizpůsobit program vzdělávacího školení na míru, aby odpovídal potřebám Vaší organizace? Na základě Vašich požadavků připravíme školení ve firmě.


ORGANIZAČNÍ POKYNY PRO PREZENČNÍ ŠKOLENÍ
Učebna je pro účastníky otevřená od 08.15 hod.
Prezentace účastníků: 08.30 - 09.00 hod.
Začátek kurzu: 9.00 hod.

Program: 9.00 až 16.00 hod.

  • Metodika 8 kroků k nápravě
  • Definice základních termínů metodiky G,8D Report
  • Principy analýzy vad / problémů:
    - 5x proč, Ishikawa , diagram rybí kosti, POKA-YOKE
    - Brainstorming
  • Stanovení nápravných / preventivních opatření
  • Ověření účinnosti nápravných / preventivních opatření
  • Zpracování a předkládání zprávy 8D
  • Workshop , praktické řešení problému

Lektor: Ing. Karel Varmužka; Ing. Jiří Němec


Pro další rozvoj doporučujeme účastníkům kurzy:
APQP, PPAP a Harmonizovaná FMEA
Procesní řízení v organizaci

Nápravné opatření, řešení reklamací a neshod - 8D reporty

Vybraný termín:

8.4.2025  Praha

Cena
4 500 Kč + 21% DPH

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je osm a pět ? Součet zapište číslicemi.