Manažer kvality

Základní info

Popis kurzu

Teorie i praxe - Metody a techniky používané v systému managementu kvality a základy obecného managementu.

Obsah kurzu

Kurz Manažer kvality je navržen tak, aby účastníkům poskytl ucelený přehled o aspektech managementu kvality, který zahrnuje teoretické základy i praktické dovednosti. Cílem je umožnit účastníkům efektivně aplikovat naučené metody a techniky a přispět tak ke zvýšení efektivity a úspěšnosti svých organizací.

Z obsahu kurzu Manažer kvality: 

1. modul (5 dnů): Základy systému managementu kvality
Zásady systému managementu kvality (SMK), Úloha vedení v SMK, Principy, požadavky a doporučení týkající se SMK v normách ř. ISO 9000, Procesy, Rizika, FMEA, Dokumentace, Právní aspekty, Auditování v SMK. 

2. modul (4 dny): Kvalita zaměřená na zákazníka
QFD, Benchmarking, SWOT analýza, Kontext, Komunikace, Spokojenost zákazníka, Neshody, 8D Report. 

3. modul (4 dny): Analýza a měření v systému managementu kvality
Kvalita a exaktní data, DoE, Hodnocení způsobilosti procesů, Nástroje managementu kvality, Metrologie, MSA, Logistika, Hodnocení dodavatelů.

4. modul (5 dnů): Integrace a zlepšování kvality + závěrečná zkouška (1 den)
Zvyšování kvality, Management změn, Projekty, Model Excelence EFQM, DMAIC, Řízení znalostí a inovací, PDCA, Integrovaný management, Řízení udržitelného úspěchu, Akreditace, Certifikace. 

Kurz Manažer kvality je ukončen závěrečnou zkouškou (písemný test, obhajoba písemné práce a ústní pohovor). Pokud účastník kurzu splní všechny 3 části závěrečné zkoušky, obdrží osvědčení o úspěšném absolvování.

Kurz Manažer kvality je určen pro představitele vedení kvality, pracovníky útvarů řízení kvality, kontrolory, auditory kvality, zástupce vrcholového a středního managementu, pro všechny, kdo se zabývají nebo zajímají o management kvality. 

Manažer kvality

Vybraný termín:

10.3.2025  Moravskoslezský kraj

Cena
39 000 Kč + 21% DPH

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je šest a jedna ? Součet zapište číslicemi.