SEO a UX pro kategorie e-shopu

Kurzem Vás provede Michal Binka

Autor kurzu, Michal Binka, se on-line marketingu věnuje téměř 20 let. Poslední roky se úzce specializuje na SEO - optimalizaci stránek pro…

Základní info

<p>Hlavní přínos při optimalizaci stránek pro vyhledávače (SEO) můžeme realizovat vylepšením uživatelského zážitku (UX) v jednotlivých kategoriích e-shopu. Uživatelům můžeme předložit ty nejvyhledávanější kategorie produktů, parametrů, vlastností či specifikací. Nebudeme to ale dělat od oka, ale rozhodovat se budeme na základě analytických dat o hledanosti.</p> <h3>V kurzu se naučíte:</h3> <ul> <li>proč řešit UX v e-shopových kategoriích</li> <li>jak identifikovat klíčová slova a fráze pro jednotlivé e-shopové kategorie</li> <li>jak si nad datasetem udělat rychlou analýzu klíčových slov</li> <li>jak vytvořit ideální kategorii pro různé produktové skupiny (sluchátka, šaty, náušnice)</li> <li>jak ještě efektivněji udělat e-shopovou kategorii za pomocí analytického nástroje</li> </ul> <p>Chcete-li mít e-shopové kategorie zpracované ještě lépe než Alza, Mall či Glami, právě pro vás je určený video kurz SEO a UX.</p>

Prohlédnout kurz >>>

SEO a UX pro kategorie e-shopu

Vybraný termín:

 ONLINE

Cena
2 400 Kč + 21% DPH

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je osm a šest ? Součet zapište číslicemi.