Začínáme s veřejnými zakázkami – i začátky mohou být snadné

Kurzem Vás provede Mgr. Markéta Svobodová

Dlouhodobě se specializuje na obchodní a posléze občanské právo v oblasti dopravní infrastruktury, právo závazkové a právo stavební. Od roku 2006 se…

Základní info

Cíle kurzu

Praktický rozbor a řešení konkrétních základních problémů pro začínající zadavatele i začínající dodavatele; přehlednou formou.
Výklad bude přizpůsoben aktuálnímu znění zákona s důrazem na změny, které přinesla nebo přinese aktuální novela ZZVZ.

Cílem semináře je seznámit vás se zásadami zákona, jeho strukturou a vzájemnými vazbami.
Seminář se zaměří na představení členění zákona, osvojení pojmosloví a procesních postupů na straně zadavatele i dodavatele ve fázích před podáním nabídky a po podání nabídky.
Seminář bude veden formou představení ustanovení zákona a zejména praktickým rozborem a řešením konkrétních problémů praxe.
Po absolvování budete mít přehled o základních pilířích veřejného zadávání – zásady, pojmosloví, druhy řízení, o rozsahu požadavků na kvalifikaci dodavatelů a o základních procesních krocích zadavatele po podání nabídek.

Cílem je ukázat, že veřejné zadávání je oblast práva, která zajímavá, živá a přinášející neustále nové poznatky a výzvy.
Velký důraz klade lektorka na konkrétní příklady, na dotazy a diskuzi.

Určeno pro

Seminář je určen všem, kteří ve své praxi začínají s veřejným zadáváním dle zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, tj. zejména zaměstnancům obcí, měst na straně zadavatelů i zaměstnancům obchodních společností, kteří podávají své nabídky do veřejných soutěží a potřebují získat podrobný přehled o institutech, druzích řízení a zákonitostech zadávání.

Obsah kurzu

• základní ustanovení zákona a základní zásady,
• pojem zadavatel a dodavatel,
• druhy veřejných zakázek a předpokládaná hodnota,
• zadávací podmínky,
• průběh zadávacího řízení,
• zadávací lhůta a jistota za nabídku,
• objasňování a doplňování údajů do nabídek,
• podlimitní a nadlimitní režim,
• zadávací podmínky v nadlimitním režimu,
• způsobilosti dodavatele,
• kvalifikace dodavatele,
• poddodavatel a jiné osoby – statut, doklady, požadavky,
• podání nabídek z pohledu zadavatele a z pohledu dodavatele,
• hodnocení nabídek (výběr dodavatele, uzavření smlouvy),
• námitky – náležitosti, vypořádání,
• uveřejňování – povinnosti.

Odpovědi na dotazy.

Poznámka

Pokud neobdržíme písemné storno, je objednavatel povinen uhradit plnou cenu dle zaslané objednávky/faktury (více v Obchodních podmínkách). Používáme aplikaci ZOOM, není třeba její instalace. Přístup do on-line učebny zasíláme spolu s prezentací den před konáním on-line výuky, a to zpravidla mezi 12:30 až 15:30. Připojit se můžete z počítače i mobilu. V průběhu můžete získat odpovědi na vaše dotazy. Do 5 pracovních dnů (včetně) po skončení on-line výuky obdržíte e-mailem odkaz se záznamem s platností na 7 kalendářních dnů a osvědčení o absolvování v elektronické podobě. Po celou dobu konání lze využít naši technickou podporu (tel. 226 539 672), se vším vám pomůžeme. Pořízení zvukového či obrazového záznamu on-line vysílání není povoleno. On-line vysílání je realizováno společností 1. VOX s.r.o.

Začínáme s veřejnými zakázkami – i začátky mohou být snadné

Vybraný termín:

7.4.2025 –  7.4.2058  ONLINE Upřesnující informace k termínu

Cena

Termíny kurzu

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je deset a tři ? Součet zapište číslicemi.