Základní info
Jak funguje školení na míru
- Upřesníme si, pro jaké pozice zaměstnanců je školení určené a jak budou dotyčné osoby se získanými informacemi dále nakládat.
- Vytvoříme osnovu školení a po jejím schválení celou prezentaci.
- Zvolíme vhodnou formu - půldenní školení, celodenní školení nebo dlouhodobější kurz. Pro školení můžeme zařídit i školicí místnost, pokud nemáte ve firmě vhodné prostory.
Témata, která můžeme zařadit do osnovy:
Pro začátečníky
- Jak najít v Google Analytics to, co potřebujete
- Jak se vyznat v nejdůležitějších ukazatelích a grafech a správně jim porozumět
- Co je to konverze a jak měřit hodnotu objednávek z webu
- Jak vyhodnocovat úspěšnost reklamních kampaní
- Jak lépe poznat návštěvníky a rozdělit si je do segmentů
- Jak odhalit slabá místa vašeho webu
Pro pokročilé
- Dozvíte se, které z nových funkcí v Google Analytics vám budou užitečné.
- Zlepšíte se ve vyhodnocování kampaní díky používání reportu Cest s více kanály (Multichannel funnels).
- Dozvíte se, jak návštěvníci vašeho webu utíkají z objednávacího procesu a kdy byste měli reagovat.
- Nebudete opakovat časté chyby při vyhodnocování dat o návštěvnosti.
- Zjistíte, k čemu slouží Google Tag Manager a co znamená Universal Analytics.
Umíme přizpůsobit školení pro manažerský pohled. Řešit webovou analytiku z pohledu e-shopů i obsahových webů. Nebo vás vybavit potřebnými informacemi přede redesignem webu. Školení přizpůsobíme vašim potřebám.