Školení je určené pro všechny, kdo chtějí získat rychlý přehled o možnostech marketingu na internetu. Posluchači se seznámí se základními pojmy a technologiemi při návrhu a tvorbě kvalitních webových stránek. Zjistí, jak lze ovlivnit jejich vyhledatelnost. Seznámí se se základními pojmy a principy v oblasti SEO i proklikových kampaní (PPC). Posluchači zjistí, jaké analytické nástroje mohou využívat a naučí se orientovat ve statistice návštěvnosti webových stránek. Na závěr se posluchači seznámí s možnostmi marketingu na sociálních sítích.
Cíle kurzu
Internet Internet jako reklamní médium SEO - optimalizace vyhledatelnosti Kontextová reklama Analytické nástroje Sociální sítě
Obsah kurzu
Internet
základní pojmy: síť, webový server, webové stránky, vyhledávače
technologie při vytváření webových stránek
Internet jako reklamní médium
bannery
organické vyhledávání
PPC - prokliková reklama
slevové portály a srovnávače
sociální sítě
pokročilé cílení
SEO - optimalizace vyhledatelnosti
co ovlivňje vyhledatelnost
triky pro lepší vyhledatelnost
struktura a obsah webu
zpětné odkazy
SEO nástroje
Kontextová reklama
PPC kampaně
zásady pro PPC kampaně
pojmy v oblasti PPC kampaní
Google AdWords, Sklik
Analytické nástroje
základní pojmy při analýze návštěvnosti
Google Analytics
co sledovat ve statistikách
Sociální sítě
princip sociálních sítí
možnosti využití sociálních sítí pro marketing
Návaznosti
PPC reklama základní, SEO - optimalizace pro vyhledávače, Marketing na Facebooku