Cílem školení je příprava a trénink procesu přípravy a realizace prezentace obchodního produktu nebo výsledků práce. Absolventi školení se díky novým postupům naučí vytvářet precizní přípravu prezentace a zároveň zesílí její efekt při vlastní realizaci. Zkonfrontují si své stávající postupy s nejlepšími existujícími metodami. Při školení se používá interaktivní výklad s diskusí, skupinová práce, video rozbor, cvičení na několika modelových situacích a opakované využití zpětné vazby.
Cíle kurzu
Úvod do kurzu Filosofie špičkové prezentace Proces přípravy prezentace Design a objekty prezentace Provedení aneb prezentování „na place“ Rituály a psychologie vlastního prezentování Porealizační kroky Tréninková část – příprava a realizace
Obsah kurzu
Úvod do kurzu
Koncept "3P k úspěchu“
Filosofie špičkové prezentace
Zacílení prezentace
Položme si ty „správné“ otázky
„Myšlenková“ stopa
1 informace – 2 formy
„6 smyslů“ špičkové prezentaci
Proces přípravy prezentace
„Tygr na lovu“
Nutná omezení špičkové prezentace
Kroky k ústřednímu poselství
Kroky k dobrému scénáři
Ukotvení scénáře s realitou
Finální tvorba
Trénink „nanečisto“
Design a objekty prezentace
Zásady grafického designu
Barvy a kontrasty
Formy a způsoby sdělování informací
Průběžná tvorba argumentária
Provedení aneb prezentování „na place“
Jak se nemá prezentovat – video rozbor chyb
Složky prezentátorova projevu
Verbální komunikace
Akustické projevy hlasu
Neverbální komunikace
Rituály a psychologie vlastního prezentování
Jak se namotivovat?
Co funguje před a při prezentaci?
Zvládání nervozity a stresu
Technika překonávání námitek
Jak zakončit prezentaci?
Porealizační kroky
Závěrečná zpráva
Principy zpětné vazby
Využití SWOT analýzy a Kolbova cyklu učení v procesu sebehodnocení
Tréninková část – příprava a realizace
Komplexní závěrečná prezentace dle doporučených postupů
Prezentování před posluchači a vyhodnocení efektu prezentace