PRAVIDLA A PRINCIPY ZAVÁDĚNÍ SYSTÉMU ŘÍZENÍ SLUŽEB IT PODLE ISO/IEC 20000:2011

Základní info

Cíl kurzu:

Účastníci dvoudenního kurzu získají odbornou kvalifikaci pro zavádění a ověřování systému řízení služeb IT (ITSMS) podle normy ISO/IEC 20000 – Informační technologie - Řízení služeb. V rámci kurzu jsou vysvětleny základní principy systému řízení služeb IT s důrazem na možnosti praktického využití a účelného prosazování požadavků norem.

Cílová skupina:

Kurz je určený pro pracovníky poskytovatelů služeb a útvarů informatiky, kteří se chtějí seznámit s principy systému řízení služeb IT podle doporučení normy ISO/IEC 20000 - Informační technologie - Řízení služeb. Po ukončení kurzu budou účastníci schopni plnit základní role v systému řízení služeb IT jako je manažer systému řízení služeb, manažer jednotlivých procesů či interní auditor. Účastníci kurzu by měli mít základní znalosti o řízení služeb IT ideálně na úrovni ITIL Foundation.

Obsah kurzu:
- Úvodní informace o východiscích řízení služeb IT
- Normy ISO/IEC 20000, principy, určení, historie a vývoj
- Možnosti použití norem ISO/IEC 20000
- Model PDCA jako základní princip ITSMS
- Procesní přístup a jeho využití při budování ITSMS
- Stanovení rozsahu a způsobilosti systému řízení služeb IT
- Procesy systému řízení služeb IT a jejich praktická realizace
- Postupy auditu systému řízení služeb IT
- Závěrečný test

PRAVIDLA A PRINCIPY ZAVÁDĚNÍ SYSTÉMU ŘÍZENÍ SLUŽEB IT PODLE ISO/IEC 20000:2011

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je čtyři a osm ? Součet zapište číslicemi.