Školení je vhodné pro všechny, kdo chtějí zlepšit a zefektivnit možnosti své PPC inzerce (proklikové reklamy). Školení je určené pro aktivní správce nebo zadavatele proklikové reklamy a očekává základní znalost z oblasti PPC inzerce. Posluchači si ujasní základní principy fungování proklikové reklamy a dozví se o všech faktorech, které ovlivňují cenu a tím i celkovou výkonnost kampaní. Během školení si osvojí efektivní tvorbu klíčových slov, práci s volbou shody klíčových slov nebo například pokročilém cílení na základě zájmů daných uživatelů.
Cíle kurzu
Systémy, trendy a novinky v oblasti PPC reklamy Možnosti zobrazení PPC reklamy Možnosti cílení v různých reklamních systémech Návrh klíčových slov (Ads, Sklik) Skóre kvality (Ads, Sklik) Návrh textových inzerátů (Ads, Sklik) Nástrahy během vytváření Vyhodnocení PPC reklamy