Obsluha osobního počítače (pro mírně pokročilé)

Kurzem Vás provede lektoři z firmy AbecedaPC

Základní info

Cíle kurzu

Poučení o bezpečnosti a ochraně zdraví při práci (1 hod)
Word - textové dokumenty (20 hod)
Excel - tabulky a grafy (30 hod)
PowerPoint - vytváření prezentací (10 hod)
Microsoft 365 - spolupráce a komunikace v týmu (10 hod)
Microsoft 365 - Outlook a řízení času (10 hod)

Obsah kurzu

  1. Poučení o bezpečnosti a ochraně zdraví při práci (1 hod)
    • Zásady práce s počítačem – sezení u počítače, vhodného osvětlení, přestávky v práci
    • Rizika provozování počítače jako elektrického přístroje
  2. Word - textové dokumenty (20 hod)
    • Pokročilé formátování odstavců a textu: odsazení, řádkování, tabulátory, sloupce
    • Styly a šablony: používání stylů, vytváření vlastních šablon, víceúrovňové číslování
    • Záhlaví, zápatí a číslování stránek
    • Tabulky a objekty: tvorba a formátování tabulek, vkládání obrázků a grafů
    • Práce s dlouhými dokumenty: osnovy, obsah, rejstříky, oddíly
    • Sledování změn a revize: revize, komentáře, porovnání dokumentů
    • Hromadná korespondence: vytvoření hlavního dokumentu, slučovací pole
    • Tisk a publikování: nastavení tisku, ukládání do PDF, ochrana dokumentu
    • Nastavení Microsoft Word: úprava panelu nástrojů, pokročilá nastavení
  3. Excel - tabulky a grafy (30 hod)
    • Základy formátování v Excelu: formát čísla, vlastní formát, formátování buněk a tabulek
    • Vzorce a funkce: zadávání, úpravy, pojmenování oblastí, textové a datumové funkce
    • Pokročilé funkce: KDYŽ (IF), vyhledávací a matematické funkce, podmíněné formátování
    • Práce s grafy: kombinované grafy, pokročilé formátování, grafy v buňkách
    • Rozsáhlé tabulky a databáze: filtrování, řazení, ověření dat, odstranění duplicit
    • Kontingenční tabulky: tvorba, filtrace, řazení, použití průřezů a časových os
    • Zabezpečení dokumentů: zámek listů, skrytí vzorců, ochrana heslem
    • Nastavení Excelu: panel Rychlý přístup, uživatelský pás karet, dynamické doplňování
    • Procvičování: praktické příklady a ukázky využití různých funkcí a nástrojů Excelu
  4. PowerPoint - vytváření prezentací (10 hod)
    • Příprava prezentace a prezentační metody
    • Vytvoření nové prezentace a použití šablon
    • Práce se snímky a jejich rozložením
    • Práce s textem a formátování textových polí
    • Vkládání a úprava objektů, obrázků a SmartArt
    • Práce s tabulkami a grafy
    • Úprava vzhledu prezentace a barevných schémat
    • Použití efektů a animací
    • Příprava a tisk prezentace
  5. Microsoft 365 - spolupráce a komunikace v týmu (10 hod)
    • Seznámení se s prostředím Microsoft 365
    • Práce s dokumenty na OneDrive
    • Online schůzky a týmová spolupráce v Microsoft Teams
    • Email a kalendář v Outlooku
    • Správa poznámek v OneNote
    • Plánování práce v týmu pomocí Planneru
    • Tvorba a správa formulářů v Microsoft Forms
    • Správa webů a dokumentů v SharePointu
  6. Microsoft 365 - Outlook a řízení času (10 hod)
    • Používání pokročilých funkcí e-mailu v Outlooku: příznaky, kategorie, pravidla
    • Rozšířené hledání a správa složek výsledků v Outlooku
    • Nastavení a správa kalendářů v Outlooku: události, schůzky, sdílení
    • Organizace úkolů a seznamů v To-Do: tvorba, sdílení, synchronizace
    • Správa projektů v Planneru: plány, úkoly, zobrazení, notifikace
    • Integrace aplikací Microsoft 365: Teams, OneNote, Planner, Outlook
    • Nastavení a přizpůsobení aplikací Microsoft 365 pro efektivní práci

Předpoklady

před začátkem školení je požadována znalost základní obsluhy osobního počítače (základní ovládání operačního systému, práce se složkami a soubory, odesílání a přijímání emailů, základní orientace na internetu).

Studijní materiály

naše učební materiály v ceně

Obsluha osobního počítače (pro mírně pokročilé)

Vybraný termín:

6.1.2025 –  30.1.2025  Praha Upřesnující informace k termínu

Cena

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je tři a tři ? Součet zapište číslicemi.
CAD