Dynamics 365 Finance Vám pomůže: Automatizovat a modernizovat Vaše globální finanční operace. Monitorovat výkon v reálném čase, předpovídat budoucí výsledky a přijímat rozhodnutí na základě dat, která podpoří obchodní růst. Řiďte strategická finanční rozhodnutí s umělou inteligencí (AI), sjednocujte a automatizujte své finanční procesy, snižujte provozní náklady a snižujte globální finanční obtížnost a riziko.
Komu je kurz určen
Konzultantům Dynamics 365 for Finance and Operations, kteří jsou zodpovědní za provádění zjišťování, zachycení požadavků, zapojení odborníků a zainteresovaných subjektů, překlad požadavků a konfiguraci řešení a aplikací. Konzultant implementuje řešení využívající možnosti jako jsou: rozšiřitelnost bez použití kódu, integrace aplikací a služeb.
Obsah kurzu
Modul 1: Přehled Dynamics 365 Finance
Tento modul bude diskutovat o hlavních součástech Finance a podívá se na příslušné moduly.
Lekce
Úvod
Přehled funkcí a schopností Dynamics 365 Finance
Klíčové součásti Dynamics 365 Finance
Přehled modulů finanční správy v Dynamics 365 Finance
Výhody Dynamics 365 Finance
Souhrn modulu
Kontrola znalostí
Modul 2: Nastavení a konfigurace finanční správy
V tomto modulu budeme diskutovat o tom, jak vytvořit novou právnickou osobu (společnost) a nastavit a nakonfigurovat její finanční správu. Tento modul obsahuje hlavní knihu.
Lekce
Úvod
Vytvořte a nakonfigurujte nový právní subjekt
Definujte a konfigurujte účtovou osnovu
Konfigurujte účetní knihy a měny
Implementujte a spravujte deníky
Implementujte a spravujte hotovost a banku
Implementujte nákladové účetnictví a správu nákladů
Provádějte pravidelné procesy
Konfigurujte, vybírejte a vykazujte daně
Souhrn modulu
Kontrola znalostí
Lab: Konfigurace nového právního subjektu
Lab: Vytvoření účtové osnovy a hlavních účtů
Lab: Vytváření pokročilých struktur pravidel
Lab: Vytvoření fiskálního kalendáře, let a období
Lab: Import směnných kurzů pomocí poskytovatele
Lab: Vytváření a používání šablon poukazů
Lab: Konfigurace a testování akruálních schémat
Lab: Konfigurace a testování pravidel přidělování hlavní knihy
Lab: Nastavení a používání mezipodnikového účetnictví
Lab: Vytváření typů bankovních transakcí a skupin bankovních transakcí
Lab: Vytvoření skupiny bank a bankovního účtu
Lab: Provádějte vklady a provádějte obrácení plateb
Lab: Používejte pracovní prostory správy bank
Lab: Vytváření nákladového účetnictví pomocí průvodce
Lab: Proveďte závěr roku
Lab: Konfigurace nepřímé daně z prodeje
Modul 3: Implementujte a spravujte sdílenou konfiguraci pro A / P a A / R
Dynamics 365 Finance nabízí rozsáhlé funkce pro nastavení různých platebních možností, které jsou sdíleny mezi moduly závazků a pohledávek.
Lekce
Úvod
Nakonfigurujte platební podmínky
Nakonfigurujte platební dny a platební plány
Nakonfigurujte hotovostní slevy
Konfigurace platebního kalendáře
Nakonfigurujte platební poplatky
Souhrn modulu
Kontrola znalostí
Lab: Konfigurace platebních podmínek
Lab: Konfigurace časového plánu plateb
Lab: Konfigurace peněžních slev
Lab: Vytvoření platebního kalendáře
Lab: Konfigurace platebních poplatků
Modul 4: Implementujte a spravujte splatné účty
Toto téma vysvětluje základní nastavení splatných účtů a nastavení dodavatele pro efektivní správu dodavatelů a transakcí dodavatelů v Dynamics 365 Finance.
Lekce
Úvod
Vytvářejte a udržujte splatnou platební metodu účtů
Vytvářejte a udržujte skupiny dodavatelů a dodavatele
Vytvářejte a konfigurujte profil účtování dodavatele
Nakonfigurujte zásady ověřování faktur
Zpracovávejte objednávky, faktury a platby
Povolte a otestujte portál spolupráce dodavatele pro dodavatele
Nakonfigurujte splatné poplatky za účty
Nakonfigurujte a používejte pozitivní platby
Souhrn modulu
Kontrola znalostí
Lab: Konfigurace způsobu platby
Lab: Vytvoření skupiny dodavatelů a dodavatelů
Lab: Vytváření a konfigurace profilu zveřejňování dodavatelů
Lab: Zaznamenejte fakturu dodavatele a porovnejte ji s přijatým množstvím
Lab: Použijte zásady párování faktur dodavatele
Lab: Zaznamenejte fakturu pomocí registru faktur, schválení a deníků faktur
Lab: Zpracování plateb dodavatele pomocí deníku plateb
Lab: Konfigurace spolupráce dodavatelů
Lab: Správa poplatků
Modul 5: Implementujte a spravujte správu výdajů
Můžete použít správu výdajů aplikací Dynamics 365 Finance a Operations k vytvoření integrovaného pracovního toku, kde můžete ukládat informace o platebních metodách, importovat transakce kreditní karty a sledovat peníze, které zaměstnanci utratí, když jim vzniknou náklady na vaše podnikání. Můžete také definovat zásady výdajů a automatizovat náhradu cestovních výdajů. Zadání výkazu výdajů bylo přepracováno, aby se zjednodušilo prostředí a snížila doba potřebná k dokončení výkazů výdajů. Tuto funkci můžete zapnout ve funkci Správa funkcí. Můžete přidat novou stránku nastavení a nakonfigurovat viditelnost výdajových polí a určit, která data jsou požadována, volitelná nebo nejsou k dispozici při zadávání výkazů výdajů. Když je tato funkce zapnutá, je k dispozici nový pracovní prostor výdajů. Tento pracovní prostor nahrazuje předchozí pracovní prostor výdajů a je vstupní stránkou vylepšeného vstupního prostředí. Řízení cest a výdajů má pro organizace s diskrečními výdaji silnou hodnotu. Cestovní a zábavní výdaje jsou významnou součástí kontrolovatelných výdajů společnosti. Aby bylo možné tyto náklady omezit, poskytuje správa výdajů kromě definování a hlášení o zneužitelných zásad mechanismus pro definování a použití zásad výdajů. Automatizace vstupu a náhrada výdajů na cestování a zábavu navíc snižuje náklady na zpracování oproti manuálnímu zadávání. Správa výdajů má těsnou integraci s dalšími moduly, jako jsou účty splatné, hlavní kniha, nákup a získávání zdrojů a správa projektů a účetnictví.
Lekce
Úvod
Konfigurujte a používejte správu výdajů
Souhrn modulu
Kontrola znalostí
Lab: Vytvoření kategorie výdajů
Lab: Vytvoření výdajové politiky
Lab: Vytvoření zásady auditu
Lab: Vytvoření a odeslání zprávy o výdajích
Modul 6: Implementujte a spravujte pohledávky, úvěry a inkasa
Aby bylo možné provádět funkce A / R, musíte nakonfigurovat modul Pohledávky. Potom můžete vytvářet faktury zákazníků, odesílat dodací listy, používat faktury ve volném textu, které nesouvisejí s prodejními objednávkami, a přijímat platby pomocí několika různých typů plateb, jako jsou hotovost, šeky, kreditní karty a elektronické platby od vašich zákazníků. Správná správa potenciálních zákazníků a zákazníků pomáhá podnikům splnit některé z jejich požadavků, například spokojenost zákazníků. Správná správa se zároveň vyhne ztrátě kontrolou mnoha faktorů, jako je kreditní limit a blokování zpracovávané objednávky, pokud porušuje zásady společnosti. Prodejci jsou klíčem k výnosu společnosti a o jejich provize by se mělo starat po dokončení prodejního cyklu.
Lekce
Úvod
Nakonfigurujte způsob platby
Vytvářejte a udržujte skupiny zákazníků a zákazníky
Vytvořte a nakonfigurujte profil odesílání zákazníků
Zpracovávejte objednávky, faktury a platby
Nakonfigurujte poplatky za pohledávky
Spravujte kredity a sbírky
Nakonfigurujte rozpoznávání výnosů
Souhrn modulu
Kontrola znalostí
Lab: Konfigurace způsobu platby
Lab: Vytvoření nové skupiny zákazníků a zákazníků
Lab: Konfigurace a údržba zákazníků
Lab: Vytváření a konfigurace profilu zveřejňování zákazníků
Lab: Vytváření a zpracování bezplatných textových faktur
Lab: Zpracování faktury a vyrovnání proti platbě
Lab: Nastavení účtovacích kódů pro pohledávky
Lab: Konfigurace kreditů a sbírek
Lab: Provádějte odpisy
Lab: Zpracování úvěru a inkasa
Modul 7: Konfigurace a správa rozpočtu
Každá organizace, ať už soukromá nebo veřejná, si stanoví finanční a provozní cíle vytvářením rozpočtů. Po sestavení rozpočtu vedení sleduje činnosti v rámci rozpočtu.
Lekce
Úvod
Nakonfigurujte a použijte základní rozpočtování
Nakonfigurujte a použijte ovládací prvky rozpočtu
Vytvářejte a konfigurujte položky registru
Nakonfigurujte a použijte plánování rozpočtu
Souhrn modulu
Kontrola znalostí
Lab: Konfigurace základních rozpočtových komponent
Lab: Konfigurace komponent kontroly rozpočtu
Lab: Použít položky registru rozpočtu
Lab: Konfigurace plánování rozpočtu, vytvoření a použití plánovacího procesu
Modul 8: Konfigurace a správa stálých aktiv
Způsob nakládání s fixními aktivy musí odpovídat mezinárodním účetním standardům i účetním předpisům v každé zemi / oblasti. Mezi požadavky mohou patřit pravidla pro zaznamenávání transakcí pořízení a vyřazení, odpisů, životnosti a odpisů a odpisů dlouhodobého majetku. Funkce dlouhodobého majetku zahrnuje mnoho z těchto standardů a pravidel.
Lekce
Úvod
Nakonfigurujte komponenty dlouhodobého majetku
Správa stálých aktiv
Pořízení, odpisy a vyřazení dlouhodobého majetku
Integrace fixních aktiv
Souhrn modulu
Kontrola znalostí
Lab: Konfigurace komponent dlouhodobého majetku
Lab: Nastavení a vytvoření odpisových profilů
Lab: Pořízení majetku pomocí deníku dlouhodobého majetku
Lab: Odepisování a likvidace rozhodnutí založených na datech založených na aktivách, které podpoří obchodní růst. Řiďte strategická finanční rozhodnutí s umělou inteligencí (AI), sjednocujte a automatizujte své finanční procesy, snižujte provozní náklady a snižujte globální finanční složitost a riziko.
Materiály
Materiály jsou v elektronické podobě.
Cíle
Pochopit finanční povinnosti v Dynamics 365 Finance.
Vypsali jsme nové letní termíny oblíbených kurzů v rámci projektu Jsem v kurzu, díky kterému zaplatíte jen pětinu ceny. Zbytek za vás uhradí stát. Rezervujte si místo na kurzu, kapacity se pomalu plní.
Chcete posunout svou kariéru nebo se naučit něco nového? Projekt Jsem v kurzu pod záštitou Ministerstva práce a sociálních věcí je tady pro vás. Nezáleží, jestli jste zaměstnaní, na mateřské nebo rodičovské dovolené. Získat 82% dotaci může každý a jednoduše online.
Pokud jste investovali do online kurzu s lektorem, je přirozené chtít z něj vytěžit co nejvíc. Sepsali jsme pravidla, která vám pomohou získat maximum z vašeho vzdělávacího zážitku.
Vypsali jsme nové letní termíny oblíbených kurzů v rámci projektu Jsem v kurzu, díky kterému zaplatíte jen pětinu ceny. Zbytek za vás uhradí stát. Rezervujte si místo na kurzu, kapacity se pomalu plní.
Chcete posunout svou kariéru nebo se naučit něco nového? Projekt Jsem v kurzu pod záštitou Ministerstva práce a sociálních věcí je tady pro vás. Nezáleží, jestli jste zaměstnaní, na mateřské nebo rodičovské dovolené. Získat 82% dotaci může každý a jednoduše online.
Pokud jste investovali do online kurzu s lektorem, je přirozené chtít z něj vytěžit co nejvíc. Sepsali jsme pravidla, která vám pomohou získat maximum z vašeho vzdělávacího zážitku.