MB-230 - Dynamics 365 for customer engagement for Customer Service
Microsoft Dynamics 365 Customer Service nabízí jakékoli organizaci příležitost k úspěchu u zákazníka. Použití nástrojů, jako je automatické vytváření případů (case) a správa front, Vám ušetří čas, který můžete využít jinde.
Připojte se k našemu týmu globálně uznávaných odborníků, kteří Vás krok za krokem provedou od vytváření případů (case) přes interakci se zákazníky až po řešení těchto případů. Z analýzy dat se následně můžete dozvědět klíčové podrobnosti, které Vám pomohou rychleji vyřešit podobné případy nebo se zcela vyhnout novým problémům.
Úroveň
Určeno účastníkům se základními znalostmi a zkušenostmi
Konzultantům Dynamics 365 Customer Engagement, kteří jsou zodpovědní za provádění zjišťování, zachycení požadavků, zapojení odborníků a zainteresovaných subjektů, překlad požadavků a konfiguraci řešení a aplikací. Těm, kteří implementují řešení jako jsou: rozšiřitelnost bez použití kódu, integrace aplikací a služeb.
Obsah kurzu
Modul 1: Přehled zákaznických služeb
V tomto modulu se naučíte základy zákaznických služeb v Dynamics 365. Nainstalujeme a nakonfigurujeme aplikaci a také se seznámíme s rolemi zabezpečení, souvisejícími aplikacemi a analytikou.
Vytvářejte záznamy případů
Související služby
Analytics pro službu
AI pro službu
Konfigurace zákaznického servisu
Modul 2: Správa případů
V tomto modulu se naučíte otevírat a řešit případy zákaznických služeb, a to jak ručně, tak pomocí automatizace.
Přehled správy případů
Vytváření záznamů o případech
Správa front
Směrování případů
Řešení případů
Modul 3: Smlouvy a oprávnění na úrovni služeb
V tomto modulu se naučíte, jak definovat a používat oprávnění a šablony oprávnění, stejně jako smlouvy na úrovni služeb a jak tyto nástroje umožňují řešení případů.
Přehled SLA a oprávnění
Vytvářejte a spravujte oprávnění
Vytvářejte a spravujte smlouvy SLA
Modul 4: Správa znalostí
V tomto modulu se naučíte, jak vytvářet a používat správu znalostí. Dále se naučíte životní cyklus znalostních článků.
Přehled správy znalostí
Tvorba a organizace
Použijte znalostní obsah
Spravujte znalostní obsah
Modul 5: Omnichannel
V tomto modulu se naučíte, jak pracovat s Omnichannel pro zákaznickou službu Dynamics 365.
Začít
Směrování záznamů entit
Směrování a distribuce práce
Nakonfigurujte kanály zpráv
Nasazení widgetů pro chat
Vytvářejte inteligentní asistenční řešení
Integrujte robota Power Virtual Agents
Nástroje produktivity
Modul 6: Plánování zákaznických služeb
V tomto modulu se naučíte, jak používat funkci plánování zákaznických služeb ve službě zákazníkům Dynamics 365
Začínáme s plánováním zákaznických služeb
Konfigurace plánování zákaznických služeb
Definování a práce s rezervovatelnými zdroji
Práce se službami
Práce s preferencemi plnění
Plánování servisních činností
Přeplánování činností služeb a nahrazování zdrojů
Modul 7: Připojený zákaznický servis
V tomto modulu se naučíte, jak používat zákaznickou službu Dynamics 365 Connected k získávání dat a pomoci s prováděním skutečných obchodních akcí s daty.
Začínáme s připojeným zákaznickým servisem
Registrace zařízení
Správa zařízení a interakce
Upozornění na IoT a odesílání příkazů
Modul 8: Statistiky zákaznických služeb
V tomto modulu se naučíte, jak pracovat s nástroji Customer Service Insights a používat umělou inteligenci (AI) ve vašem řešení zákaznické služby Dynamics 365.
Jak začít s přehledy zákaznických služeb
Práce se statistikami volání služeb zákazníkům
Materiály
Materiály jsou v elektronické podobě.
Cíle
Po absolvování tohoto kurzu budete schopni:
Nainstalovat a nakonfigurovat aplikaci zákaznických služeb
Identifikovat běžné scénáře zákaznických služeb
Dokončit proces řešení případu
Analyzovat údaje o zákaznických službách
Automatizovat zpracování záznamů správy případů
Vytvářet a používat znalostní články
Vytvářet a používat oprávnění a smlouvy o úrovni služeb
Vypsali jsme nové letní termíny oblíbených kurzů v rámci projektu Jsem v kurzu, díky kterému zaplatíte jen pětinu ceny. Zbytek za vás uhradí stát. Rezervujte si místo na kurzu, kapacity se pomalu plní.
Chcete posunout svou kariéru nebo se naučit něco nového? Projekt Jsem v kurzu pod záštitou Ministerstva práce a sociálních věcí je tady pro vás. Nezáleží, jestli jste zaměstnaní, na mateřské nebo rodičovské dovolené. Získat 82% dotaci může každý a jednoduše online.
Pokud jste investovali do online kurzu s lektorem, je přirozené chtít z něj vytěžit co nejvíc. Sepsali jsme pravidla, která vám pomohou získat maximum z vašeho vzdělávacího zážitku.
Vypsali jsme nové letní termíny oblíbených kurzů v rámci projektu Jsem v kurzu, díky kterému zaplatíte jen pětinu ceny. Zbytek za vás uhradí stát. Rezervujte si místo na kurzu, kapacity se pomalu plní.
Chcete posunout svou kariéru nebo se naučit něco nového? Projekt Jsem v kurzu pod záštitou Ministerstva práce a sociálních věcí je tady pro vás. Nezáleží, jestli jste zaměstnaní, na mateřské nebo rodičovské dovolené. Získat 82% dotaci může každý a jednoduše online.
Pokud jste investovali do online kurzu s lektorem, je přirozené chtít z něj vytěžit co nejvíc. Sepsali jsme pravidla, která vám pomohou získat maximum z vašeho vzdělávacího zážitku.