ITIL® 4 Strategist - Direct Plan and Improve (DPI)

Základní info

Tento jedinečný a stěžejní kurz pokrývá požadavky na profesionální titul ITIL® Managing Professional i ITIL® Strategic Leader. Proto je tento kurz nezbytnou součástí každého plánu profesionálního rozvoje v ITIL® 4. Získáte praktické dovednosti potřebné k vytvoření „učící se a zlepšující se“ IT organizace, která disponuje silným a cíleným strategickým směřováním.

Tento kurz je nabízený s balíkem PeopleCert Membership Essential plan. Studenti budou mít přístup k různým zdrojům (všechny zdroje ke kurzu jsou v anglickém jazyce), včetně:

  • Voučer na zkoušku
  • Elektronické knihy pro váš kurz
  • Vybrané Practitioner a Professional zdroje
  • Vybrané výukové materiály a zdroje
  • Vybrané články a webináře

Pro koho je kurz určen

Zájemci o účast na tomto kurzu musí mít platný certifikát o úspěšně absolvované zkoušce ITIL® 4 Foundation. V ideálním případě by kandidáti měli mít alespoň dvouletou odbornou praxi v oblasti IT Service Managementu.

Kvalifikace ITIL® 4 DPI by pravděpodobně vyhovovala následujícím zájemcům:

  • jednotlivcům, kteří pokračují ve svém plánu certifikací v oblasti řízení služeb,
  • ITSM manažerům a začínajícím ITSM manažerům,
  • ITSM praktikům, kteří řídí provoz IT produktů a digitálních služeb, a těm, kteří jsou zodpovědní za jejich komplexní poskytování,
  • stávajícím držitelům kvalifikace ITIL®, kteří chtějí prohloubit své znalosti.

Výše uvedený seznam je pouze doporučením; jednotlivci se mohou zúčastnit na základě svých vlastních kariérních aspirací, osobních cílů nebo záměrů. Delegáti mohou absolvovat jen tolik pokročilých ITIL® kvalifikací, kolik potřebují a kolik jim vyhovuje.

Cíle kurzu

Cílem kvalifikace ITIL® 4 Direct, Plan and Improve je:

  • Poskytnout uchazeči praktické dovednosti potřebné k vytvoření „učící se a zlepšující se“ IT organizace se silným a efektivním strategickým směřováním
  • Poskytnout odborníkům praktickou a strategickou metodu pro plánování a provádění neustálého zlepšování s potřebnou agilitou

Po absolvování tohoto kurzu budete:

  • Chápat klíčové koncepty řízení, plánování a zlepšování
  • Chápat rozsah toho, co má být řízeno a/nebo plánováno, a vědět, jak v tomto kontextu používat klíčové principy a metody řízení a plánování
  • Chápat roli GRC (Governance, Risk & Compliance) a vědět, jak začlenit principy a metody do hodnotového systému služeb
  • Chápat a umět používat klíčové principy a metody neustálého zlepšování pro všechny typy zlepšení
  • Chápat a umět používat klíčové principy a metody řízení organizačních změn pro usměrňování, plánování a zlepšování
  • Chápat a umět používat klíčové principy a metody měření a reportování při usměrňování, plánování a zlepšování
  • Chápat a umět usměrňovat, plánovat a zlepšovat hodnotové toky a postupy.

Agenda

  1. Key Concepts of Direct, Plan and Improve
    • Knowing key terms
    • Differentiating between principle concepts
  2. Defining the relationship of Values, Outcomes, Costs and Risks
    • Scoping What Is To Be Directed
    • Cascading goals and requirements
    • Deciphering effective policies, controls and guidelines
    • Placing decision-making authority at the correct level
  3. The Role of GRC in the Service Value System
    • The role of risk management
    • How governance impacts DPI
    • Ensuring that controls are sufficient but not excessive
  4. Principles and Methods for Continual Improvement
    • Leverage the ITIL® CI model
    • Identify assessment objectives and outputs
    • Select the appropriate assessment method
    • Prioritize desired outcomes
    • Build, justify and advocate your business case
    • Conduct improvement reviews and lessons learned sessions
    • Embed CI at all levels of the service value stream
  5. Applying Communication and Organizational Change Management
    • The nature and benefits of OCM
    • Manage, communicate effectively, and influence stakeholders
    • Establish valuable interfaces across the value chain
  6. Effective Measuring and Reporting
    • Defining indicators and metrics to support objectives
  7. Direct, Plan and Improve Value Streams
    • Recognizing the differences between value streams and practices
    • Choosing the right methods and techniques to direct, plan and improve value streams

 

ITIL® 4 Strategist - Direct Plan and Improve (DPI)

Vybraný termín:

7.4.2025 –  9.4.2025  ONLINE Upřesnující informace k termínu
00:00 – 00:00 hod.

Cena
32 450 Kč + 21% DPH

Termíny kurzu

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je sedm a osm ? Součet zapište číslicemi.