ITIL 4 Specialist: Create, Deliver and Support (CDS)

Základní info

Tímto kurzem začíná vaše cesta k získání titulu ITIL® Managing Professional. Získáte přehled, který vám umožní integrovat různé hodnotové toky a činnosti při vytváření, poskytování a podpoře produktů a služeb založených na IT. Vyzbrojeni těmito znalostmi a dovednostmi budete s jistotou úspěšně řídit tyto služby, týmy a pracovní postupy s podporou IT.

Tento kurz je nabízený s balíkem PeopleCert Membership Essential plan. Studenti budou mít přístup k různým zdrojům (všechny zdroje ke kurzu jsou v anglickém jazyce), včetně:

  • Voučer na zkoušku
  • Elektronické knihy pro váš kurz
  • Vybrané Practitioner a Professional zdroje
  • Vybrané výukové materiály a zdroje
  • Vybrané články a webináře

Pro koho je kurz určen

Zájemci o účast na tomto kurzu musí mít platný certifikát o úspěšně absolvované zkoušce ITIL® 4 Foundation. V ideálním případě by kandidáti měli mít alespoň dvouletou odbornou praxi v oblasti IT Service Managementu.

Kvalifikace ITIL® 4 CDS by pravděpodobně vyhovovala následujícím zájemcům:

  • jednotlivcům, kteří pokračují ve svém plánu certifikací v oblasti řízení služeb
  • ITSM manažerům a začínajícím ITSM manažerům
  • ITSM praktikům, kteří řídí provoz IT produktů a digitálních služeb, a těm, kteří jsou zodpovědní za jejich komplexní poskytování
  • stávajícím držitelům kvalifikace ITIL®, kteří chtějí prohloubit své znalosti

Výše uvedený seznam je pouze doporučením; jednotlivci se mohou zúčastnit na základě svých vlastních kariérních aspirací, osobních cílů nebo záměrů. Delegáti mohou absolvovat jen tolik pokročilých ITIL® kvalifikací, kolik potřebují a kolik jim vyhovuje.

Cíle kurzu

Kurz zahrnuje základní koncepty popisující, jak jsou různé typy práce (hodnotové toky) vytvářeny, testovány a dodávány „end-to-end“ od začátku do konce a s neustálými iteracemi a smyčkami zpětné vazby. Důraz je kladen také na oblasti, jako je testování, znalosti, zpětná vazba od zákazníků a zaměstnanců, nové technologie, zajišťování dodavatelů a způsoby řízení práce.

Po absolvování tohoto kurzu budete:

  • Rozumět tomu, jak plánovat a vytvářet hodnotový tok služeb pro vytváření, poskytování a podporu služeb.
  • Vědět, jak příslušné postupy ITIL® přispívají k vytváření, poskytování a podpoře v rámci SVS a hodnotových toků.
  • Vědět, jak vytvářet, poskytovat a podporovat služby.
  • Rozumět tomu, jak integrovat různé hodnotové toky a činnosti pro vytváření, poskytování a podporu produktů a služeb s podporou IT, a příslušným postupům, metodám a nástrojům.
  • Rozumět výkonnosti služeb, kvalitě služeb a metodám zlepšování.

Agenda

  1. Planning and Building a Service Value Stream
    • Tackling the concepts and challenges related to SVS
    • Using the “shift left” approach
    • The true value of information and technology across the SVS
  2. Contributing to Creation, Delivery and Support
    • Using the value stream to design, develop and transition new services
    • Adding to a value stream by leveraging ITIL® practices
    • Providing user support
    • Furthering the value stream for support through ITIL® practices
  3. Creating, Delivering and Supporting Services
    • Coordinate, prioritize and structure activities
    • The value of buy vs. build, sourcing, and service integration and management

 

ITIL 4 Specialist: Create, Deliver and Support (CDS)

Vybraný termín:

23.6.2025 –  25.6.2025  ONLINE Upřesnující informace k termínu
09:00 – 17:00 hod.

Cena
32 450 Kč + 21% DPH

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je tři a sedm ? Součet zapište číslicemi.