ITIL® 4 Specialist Create, Deliver and Support (CDS) + Exam
Tímto kurzem začíná vaše cesta k získání titulu ITIL® Managing Professional. Získáte přehled, který vám umožní integrovat různé hodnotové toky a činnosti při vytváření, poskytování a podpoře produktů a služeb založených na IT. Vyzbrojeni těmito znalostmi a dovednostmi budete s jistotou úspěšně řídit tyto služby, týmy a pracovní postupy s podporou IT.
Tento kurz je nabízený s balíkem PeopleCert Membership Essential plan. Studenti budou mít přístup k různým zdrojům (všechny zdroje ke kurzu jsou v anglickém jazyce), včetně:
- Voučer na zkoušku
- Elektronické knihy pro váš kurz
- Vybrané Practitioner a Professional zdroje
- Vybrané výukové materiály a zdroje
- Vybrané články a webináře
Nadcházející termíny kurzu
Začátek | po 12.05.2025 15:00 CET |
Místo | Prague, Czech Republic |
Forma studia | VILT G2R English |
Cena |
32,450.00 Kč
|
Začátek | po 23.06.2025 9:00 CET |
Místo | Prague, Czech Republic |
Forma studia | VILT English |
Cena |
32,450.00 Kč
|
Začátek | Místo | Forma studia | Cena |
---|---|---|---|
po 12.05.2025 15:00 CET | Prague, Czech Republic | VILT G2R English |
32,450.00 Kč
|
po 23.06.2025 9:00 CET | Prague, Czech Republic | VILT English |
32,450.00 Kč
|
Vzdělávací metody
VILT Školení vedené instruktorem ve virtuální třídě (VILT)
TILT Školení vedené instruktorem v klasické třídě (TILT)
G2R Garantovaný termín (G2R)
Pro koho je kurz určen
Zájemci o účast na tomto kurzu musí mít platný certifikát o úspěšně absolvované zkoušce ITIL® 4 Foundation. V ideálním případě by kandidáti měli mít alespoň dvouletou odbornou praxi v oblasti IT Service Managementu.
Kvalifikace ITIL® 4 CDS by pravděpodobně vyhovovala následujícím zájemcům:
- jednotlivcům, kteří pokračují ve svém plánu certifikací v oblasti řízení služeb
- ITSM manažerům a začínajícím ITSM manažerům
- ITSM praktikům, kteří řídí provoz IT produktů a digitálních služeb, a těm, kteří jsou zodpovědní za jejich komplexní poskytování
- stávajícím držitelům kvalifikace ITIL®, kteří chtějí prohloubit své znalosti
Výše uvedený seznam je pouze doporučením; jednotlivci se mohou zúčastnit na základě svých vlastních kariérních aspirací, osobních cílů nebo záměrů. Delegáti mohou absolvovat jen tolik pokročilých ITIL® kvalifikací, kolik potřebují a kolik jim vyhovuje.
Cíle kurzu
Kurz zahrnuje základní koncepty popisující, jak jsou různé typy práce (hodnotové toky) vytvářeny, testovány a dodávány „end-to-end“ od začátku do konce a s neustálými iteracemi a smyčkami zpětné vazby. Důraz je kladen také na oblasti, jako je testování, znalosti, zpětná vazba od zákazníků a zaměstnanců, nové technologie, zajišťování dodavatelů a způsoby řízení práce.
Po absolvování tohoto kurzu budete:
- Rozumět tomu, jak plánovat a vytvářet hodnotový tok služeb pro vytváření, poskytování a podporu služeb.
- Vědět, jak příslušné postupy ITIL® přispívají k vytváření, poskytování a podpoře v rámci SVS a hodnotových toků.
- Vědět, jak vytvářet, poskytovat a podporovat služby.
- Rozumět tomu, jak integrovat různé hodnotové toky a činnosti pro vytváření, poskytování a podporu produktů a služeb s podporou IT, a příslušným postupům, metodám a nástrojům.
- Rozumět výkonnosti služeb, kvalitě služeb a metodám zlepšování.
Agenda
- Planning and Building a Service Value Stream
- Tackling the concepts and challenges related to SVS
- Using the “shift left” approach
- The true value of information and technology across the SVS
- Contributing to Creation, Delivery and Support
- Using the value stream to design, develop and transition new services
- Adding to a value stream by leveraging ITIL® practices
- Providing user support
- Furthering the value stream for support through ITIL® practices
- Creating, Delivering and Supporting Services
- Coordinate, prioritize and structure activities
- The value of buy vs. build, sourcing, and service integration and management