ITIL®4 Practitioner: Service Request Management + exam

Základní info

Nejnovější moduly založené na praxi poskytují kratší a flexibilnější školení s možností moduly kombinovat, kombinovat a spojovat.

Manažerská praxe je definována jako soubor organizačních zdrojů navržených pro provádění práce nebo dosažení cíle.

Celkem existuje 34 postupů správy ITIL, které představují některé z nejpraktičtějších zdrojů rámce. Začínáme s manažerskými praktikami zahrnutými v ITIL 4 Foundation na základě praktických příruček. Postupy jsou také obohaceny o další pokyny ke kapacitnímu modelu založenému na modelu splatnosti ITIL 4.

Certifikační zkouška je zahrnuta v ceně kurzu.

ITIL®4 Practitioner: Service Request Management + exam

Vybraný termín:

3.11.2025 –  4.11.2025  ONLINE

Cena
12 900 Kč + 21% DPH

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je pět a deset ? Součet zapište číslicemi.