ITIL®4 Practitioner: Service Request Management + exam and retake

Základní info

Nejnovější moduly založené na praxi poskytují kratší a flexibilnější školení s možností moduly kombinovat, kombinovat a spojovat.

Manažerská praxe je definována jako soubor organizačních zdrojů navržených pro provádění práce nebo dosažení cíle.

Celkem existuje 34 postupů správy ITIL, které představují některé z nejpraktičtějších zdrojů rámce. Začínáme s manažerskými praktikami zahrnutými v ITIL 4 Foundation na základě praktických příruček. Postupy jsou také obohaceny o další pokyny ke kapacitnímu modelu založenému na modelu splatnosti ITIL 4.

Certifikační zkouška a dodatečný pokus na zkoušku (retake) jsou zahrnuty v ceně kurzu.

ITIL®4 Practitioner: Service Request Management + exam and retake

Vybraný termín:

26.5.2025 –  27.5.2025  ONLINE

Cena
14 200 Kč + 21% DPH

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je tři a tři ? Součet zapište číslicemi.