Upřesníme si, pro jaké pozice zaměstnanců je školení určené a jak budou dotyčné osoby se získanými informacemi dále nakládat.
Vytvoříme osnovu školení a po jejím schválení celou prezentaci.
Zvolíme vhodnou formu - půldenní školení, celodenní školení nebo dlouhodobější kurz. Pro školení můžeme zařídit i školicí místnost, pokud nemáte ve firmě vhodné prostory.
Témata, která můžeme zařadit do osnovy:
Nastavení výchozí pozice firmy – co vše je potřeba si uvědomit, než se vrhnete do marketingu na internetu
K čemu je dobré využívat webovou analytiku a jaké jsou typy jejích nástrojů
Náhled do mysli uživatele – jak správně pracovat s cílovou skupinou, jak podpořit její nákupní rozhodování
Vyhodnocování změn v uživatelském rozhraní webu
Specifika jednotlivých zdrojů návštěvnosti a jejich vyhodnocení – PPC, SEO, SMM, Display
Jak fungují vyhledávače – základní vhled do fungování vyhledávačů
Jak fungují PPC kampaně – jak přistoupit k tvorbě a optimalizaci kampaní
Jak fungují srovnávače zboží
Marketing v sociálních médiích – představení jednotlivých kanálů a jejich specifika
Na co si dát pozor při výběrů zaměstnanců či agentury