Školení je určené pro pracovníky v oblasti marketingu, kteří si chtějí ucelit své znalosti z oblastí internetové reklamy a analytiky. Jedná se o kurz kombinující základní informace z Google Analytics, Google Search Console, Google Data Studio, Google Optimize, Google Surveys a Google Ads. Účastníci školení se dozví, jak data z jednotlivých služeb propojit, jak s nimi pracovat a jak vytěžit jejich potenciál v online marketingu.
Cíle kurzu
Seznámení se službami Google Analytics Google Search Console Google Data Studio Google Optimize (Optimalizace) Google Surveys (Průzkumy) Google Ads (dříve AdWords) Google Tag Manager
Obsah kurzu
Seznámení se službami
výčet služeb Google Marketing Platform
výhody sdílení a centralizace dat
propojování jednotlivých služeb
Google Analytics
základní seznámení se službou
přehledy publika
akvizice
chování
události a cíle
Google Search Console
základní seznámení se službou
přehled návštěvnosti z vyhledávání
stav indexace stránek
vyhledávací dotazy
Google Data Studio
základní seznámení se službou
nastavení zdrojů dat
tvorba přehledů z šablon
tvorba vlastních přehledů
sdílení přehledů
Google Optimize (Optimalizace)
základy A/B testování
nastavení testů a jejich distribuce
stanovení a vyhodnocení hypotéz
Google Surveys (Průzkumy)
základní seznámení se službou
sestavení průzkumů a jejich distribuce
vyhodnocení a export nasbíraných dat
Google Ads (dříve AdWords)
základní seznámení se službou
základy PPC reklamy (princip fungování, základní pojmy)