Základní info
Kurz Digitalizace managementu IT služeb s ITIL® 4 poskytuje úvod do moderního řízení IT služeb se zvláštním zaměřením na digitalizaci a optimalizaci procesů za využití digitálních nástrojů jako je ITIL® Maturity Model a ChatGPT. ITIL® 4, což je nejnovější iterace frameworku ITIL®, přináší nové principy a praktiky, které jsou přizpůsobené současným digitálním a technologicky orientovaným pracovním prostředím.
Kurz je veden v českém jazyce, ale všechny poskytnuté učební materiály a certifikační zkouška jsou v anglickém jazyce.
Tento kurz je nabízený s balíkem PeopleCert Membership Essential plan. Studenti budou mají přístup k různým zdrojům (všechny zdroje ke kurzu jsou v anglickém jazyce), včetně:
- Voučer na zkoušku
- Elektronické knihy pro váš kurz
- Vybrané Practitioner a Professional zdroje
- Vybrané výukové materiály a zdroje
- Vybrané články a webináře
Pro koho je kurz určen
Kurz je ideální pro jednotlivce, kteří chtějí rozumět základům ITIL® a jak je možné framework využít k digitalizaci a optimalizaci IT služeb ve svých organizacích. Díky praktickým příkladům a studiím případů účastníci získají nejen teoretické znalosti, ale i praktické dovednosti pro implementaci principů ITIL® v digitálním prostředí. Konkrétněji:
- Projekt manažeři (zodpovědnost za IT projekty)
- Finanční ředitelé (jak investovat a účtovat IT služby)
- IT Management (správa IT služeb)
- Enterprise Architekti (návrh a rozvoj podnikové architektury)
- IT Consuting (nastavení a optimalizace IT služeb)
Agenda kurzu
- Úvod do ITIL® 4 a digitální transformace
- Service Value System (SVS): Zde se dozvíte o systému hodnot služeb ITIL®, který integruje různé komponenty ITIL® 4 do koherentního celku, který podporuje digitalizaci.
- Práce s ITI®L Maturity Model (ITIL® MM): praktická cvičení na reálných scénářích pro nástroj, který umožňuje diagnostikovat procesy, organizace a nástroje pro úspěšnou digitální transformaci.
- Řízení služeb prostřednictvím čtyř dimenzí: organizace a lidé, informace a technologie, partneři a dodavatelé, a hodnota a výstupy.
- Principy průběžného zlepšování: zlepšování IT procesů a služeb prostřednictvím kontinuálního měření za využití digitálních nástrojů.
- Praktiky řízení IT služeb: základní praktiky ITIL® 4 pro digitalizaci a optimalizaci, včetně incident managementu, problem managementu, change managementu a dalších.
- Využití ITIL® Maturity Model. Zvláštní důraz je kladen na integraci digitálních nástrojů, jako jsou automatizace, AI (Artificial Intellingence) a ML (Machine Learning), pro efektivnější a optimalnější digitální transofmarci a použití digitálních produktů.