„Buďme na úrovni“ je název kurzu, který nabízí potřebné znalosti a dovednosti pro prvotřídní prezentaci Vaší firmy před obchodními klienty. Znalosti 100% využijí jak manažeři, tak i zaměstnanci a živnostníci.
Jedná se o výběr informací z těchto 6 oblastí: - Etiketa - Budování osobního image - Firemní kultura a etika - Distanční komunikace s klienty (e-mail, telefon, sociální sítě) - Přímá komunikace s klienty (jak naslouchat a číst signály těla) - Způsob a efektivita předávání informací
Nejedná se o kurz, který by do detailu vyčerpal výše citované oblasti měkkých dovedností, ale o kurz VÝBĚROVÝ. Kurz, který vybírá POUZE to podstatné a KAŽDODENNĚ POUŽITELNÉ. Absolventi školení „Buďme na úrovni“: - občerství si a rozšíří znalosti pravidel společenského chování - dovědí se, jak vylepšit svou osobní image při jednání s lidmi - seznámí se s principy V.I.P. „učící se společnosti“ - ověří si, zda používají správné formy e-mailové a telefonní komunikace - doplní si znalosti, jak při přímé komunikaci s klientem lépe využít verbálních a neverbálních technik - vytvoří si návod, jak druhým kvalitně předávat odborné informace
V průběhu školení se používají různé formy vzdělávání: - interaktivní výklad s diskusí - individuální a skupinová práce - práce s modelovými situacemi - využívání okamžité zpětné vazby
Cíle kurzu
Základy společenského chování Základní pravidla společenského chování Prohřešky proti etiketě Osobní image V.I.P. firma Design firmy Firemní kultura Učící se organizace Distanční kontakt s klientem E-mailová komunikace Komunikace po telefonu Přímý kontakt s klientem Verbální a neverbální komunikace Kvalita předávaných informací Průběžný Trénink (lze zařadit po konzultaci s účastníky) Krátká prezentace odborného textu
Určeno pro
„Buďme na úrovni“ je název kurzu, který nabízí potřebné znalosti a dovednosti pro prvotřídní prezentaci Vaší firmy před obchodními klienty. Znalosti 100% využijí jak manažeři, tak i zaměstnanci a živnostníci.
Obsah kurzu
Základy společenského chování
Základní pravidla společenského chování
Chování ve společnosti
Společenská významnost lidí
Tykání a vykání
Vizitky
Pozvánky
Pracovní oběd / večeře
Prohřešky proti etiketě
Nevhodný příchod ke klientovi
Chyby při jednání s klientem
Chyby ve společenské konverzaci
Obecné zlozvyky
Osobní image
4 principy osobního image
Vnější vzhled pracovníka
Osobní image v jednání s klientem
V.I.P. firma
Z čeho se skládá „corporate identity“?
Design firmy
Firemní grafický styl
Grafický manuál
Logo a logotyp
Firemní kultura
Co je to firemní kultura a co ji ovlivňuje?
Práva a povinnosti zaměstnavatelů
Práva a povinnosti zaměstnanců
Přístup zaměstnance k firemní kultuře
Etický kodex
Učící se organizace
principy učící se organizaci
Distanční kontakt s klientem
E-mailová komunikace
Normy elektronické komunikace
Kdy použít klasickou papírovou korespondenci místo e-mailové?
Komunikace po telefonu
7 kroků profesionálního rozhovoru
Chaty a sociální sítě
Přímý kontakt s klientem
Složky naší komunikace
Verbální a neverbální komunikace
Co mluvit?
Jak mluvit?
Co při mluvení dělat?
Jak číst signály těla? (oči a pohledy, mimika, gestika, kinezika, haptika, proxemika)
Kvalita předávaných informací
Odpovědnost v komunikaci
Komunikační pyramida
Zásady pro předávání kvalitních odborných informací
Průběžný Trénink (lze zařadit po konzultaci s účastníky)
Práce s modelovým firemním kodexem
Aktivita pro efektivní předávání informací
Krátká prezentace odborného textu
Simulace telefonního nebo přímého kontaktu s klientem