Interní PR a firemní kultura

Základní info

Máte pocit, že nejste dost zajímaví pro dobré uchazeče a chcete to změnit?
Víte, že Vaše interní PR ovlivňuje to, kdo se přihlásí do Vašeho výběrového řízení?
Ptáte se, jak předejít tzv. syndromu vyhoření u stávajících lidí a nepřicházet o ty šikovné?

Co se na workshopu naučíte?

Když už pouhá inzerce nestačí, je třeba se pustit do interního PR. Nevíte, jak interní PR uchopit nebo jak ho vylepšit? Právě proto jsme připravili tento workshop.

A získáte mimo jiné odpovědi na tyto otázky...

  • Co je interní PR a jaký má význam pro chod firmy?
  • Jak správně určit, na čem vlastně interní PR budovat?
  • Jak může nefungující interní PR ovlivnit celkové jméno firmy?
  • Kdo a na základě čeho vytváří firemní kulturu?
  • Jakou roli hrají v PR a firemní kultuře emoce?

Těšit se můžete na to, že Vám prozradíme nezbytnou ingredienci, která Vám pomůže udržet lidi v týmu, a také zvýšit zájem kandidátů. Zjistíte, co může dobré jméno firmy jako zaměstnavatele snadno poškodit a jak na interním PR pracovat bez velkých finančních nákladů.

A NAVÍC si odnesete přesné otázky do průzkumu interního mínění Vašich zaměstnanců.

Interní PR a firemní kultura

Cena
12 000 Kč

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je tři a pět ? Součet zapište číslicemi.