Základní info
Určeno pro
management, pracovníky obchodu, manažery distribuční cesty (Channel Managers), produktové manažery (Produkt Managers), tj. všechny, kteří mají zájem nahlédnout do řízení distribučního řetězce, který vede od výrobce ke konečnému uživateli.
Cíl:
Interaktivní formou si předvést vztahy mezi subjekty zapojenými do prodeje produktů/služeb, jejich vzájemné motivace a reakce.
Obsah:
* Interní konkurence uvnitř distribuční cesty a jak ji zvládat
* přímí obchodníci – nezávislí prodejci – zprostředkovatelé
* Plán prodeje a jeho řízení v heterogenním prostředí
* jak „donutit“ nezávislé společnosti prodávat
* řízení času a priorit (time management)
* Argumentace zaměřená na prodejce
* co chtějí slyšet zákazníci x co chtějí slyšet prodejci
* Nalezení „skutečného“ prodejce
* kde dostane informace potřebné pro prodej koncovému zákazníkovi
Metody výuky:
Interaktivní seminář, modelové situace.