Zvýšení prodeje a zlepšení distribuce

Kurz na míru

Základní info

Cíl: Lépe poznat ty faktory, které se spolupodílejí na udržení a zvyšování objemů prodeje u zákazníků. Dozvíte se, jak nejlépe získat jedinečné ukazatele o výkonnosti prodejců, týmu i oblastí. Odhalíte skryté rezervy v práci prodejců, řízení prodejního týmu a zhodnotíte stávající situaci.

Obsah:
Strategie prodeje - marketing služeb a výrobků, nákupní procesy a nákupní komunikace klasifikace klíčových zákazníků
Řízení vztahů s klíčovými zákazníky - management vztahů s klíčovými zákazníky,péče o tyto zákazníky, prezentace a komerční vyjednávání, poprodejní péče
Péče o zákazníky - strategie orientovaná na zákazníka, očekávání zákazníka, jednání s různými typy zákazníků, udržení klientské základny
Osobní komunikace se zákazníkem - strategie budování vztahů, navazování vztahů, vytváření společných dohod
Reklamace v jednání se zákazníkem - zvládání vlastních emocí, zvládání emocí zákazníka, přijímání kritiky, osnova a vyřizování reklamací, modelové situace
Prodejní audit - jak zvýšit portfolio zákazníků, tvorba vlastní prodejní strategie, mapování prodeje, analýza prodejní sítě, zhodnocení příčin neúspěchů
Osobní management a time management pro obchodníky - principy Time managementu, analýza současné situace, scénáře a plánování cílů, principy koncentrace a proaktivity, organizace a efektivita práce, práce se stresem
MBO technika - řízení pomocí cílů (nácvik a aplikace v praxi)
Vedení prodejního týmu - leadership, hodnocení prodejců, kontrola, koučování prodejců, motivace

Zvýšení prodeje a zlepšení distribuce

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je devět a sedm ? Součet zapište číslicemi.