Základní kroky prodeje in-house (2 dny)

Základní info

Trénink obchodních zástupců v oblasti strategie prodeje a argumentace, velká část prodejců používá neefektivní a pro klienty nezajímavý prezentační styl prodeje, naučíme vás rozebrat vaše produkty a služby rozebrat na užitky (argumenty) a ty vás naučíme prodávat.

Dvě zásadní chyby obchodních zástupců jsou:

  1. Cena je nejdůležitější rozhodovací argument. Sami jsou takto zaměřeni, a proto tak prodávají.

  2. Obchodování je z větší části na náhodu. Neví dopředu, jak se bude obchodní rozhovor vyvíjet a čekají na reakce zákazníka. Výsledkem je nižší úspěšnost prodeje. Často prodají jen tomu, kdo byl již k obchodu víceméně nakloněn. To není obchodní umění.

 

PRO KOHO JE URČEN: 

Seminář je určeno nejen pro začínající obchodní zástupce a prodejce, ale i pro již zkušené prodejce, kteří se rádi dozví novinky a mohou svoje zkušenosti probrat s odborníkem. Školení je též vhodné pro živnostníky, kteří se obchodu věnují samy a chtějí se dozvědět, jak funguje obchod v reálném světě a výrazně zlepšit své obchodní a prodejní dovednosti.

 

ČAS: 2denní seminář od 08:30 - do 16:00

POŽADAVKY: bez podmínek

 

DALŠÍ INFORMACE: 

OPAKOVANÝ SEMINÁŘ – KAPACITY OMEZENY - NEVÁHEJTE

Všechny reservace jsou nejdříve ověřeny z hlediska dostupnosti. Faktura je vystavena až v případě skutečné realizace semináře.

Základní kroky prodeje in-house (2 dny)

Vybraný termín:

 Jihočeský kraj

Cena

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je devět a pět ? Součet zapište číslicemi.