VYHLEDÁVÁNÍ ZÁKAZNÍKŮ

Kurz na míru

Základní info

Cíle

  • zpracovat standardní postupy vyhledávání zákazníků
  • zpracovat nebo upravit kartu zákazníka
  • identifikovat segmenty trhu a charakterizovat klíčová očekávání zákazníků z jednotlivých segmentů (výsledky práce podchytit písemně)

 

Workshop je určen pro

prodejce, obchodní zástupce a vedoucí pracovních oddělení.

 

Obsah

Vyhledávání zákazníků

Průzkum

Skupinová práce

Segmentace trhu

Skupinová práce

 

Charakteristika a forma

  • rozsah workshopu je 1 den
  • pracovní metody: krátké přednášky, moderované diskuze a práce ve skupinách

 

Přínosy

  • workshop motivuje obchodní zástupce k systematické práci s databází zákazníků a k vyhledávání potenciálních zákazníků
  • obchodní zástupci si vytvoří nebo upraví kartu zákazníka, čímž se vytvářejí předpoklady pro jejich identifikaci s průběžným doplňováním této karty
  • písemně podchycené postupy vyhledávání nových zákazníků a získávání informací o nich ulehčují zaškolování nových obchodních zástupců



Podrobnější informace o obsahu a metodice workshopu je možné vyžádat odesláním požadavku na FBE kliknutím ZDE

VYHLEDÁVÁNÍ ZÁKAZNÍKŮ

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je osm a čtyři ? Součet zapište číslicemi.