Základní info
Cíle
- zpracovat standardní postupy vyhledávání zákazníků
- zpracovat nebo upravit kartu zákazníka
- identifikovat segmenty trhu a charakterizovat klíčová očekávání zákazníků z jednotlivých segmentů (výsledky práce podchytit písemně)
Workshop je určen pro
prodejce, obchodní zástupce a vedoucí pracovních oddělení.
Obsah
Vyhledávání zákazníků
Průzkum
Skupinová práce
Segmentace trhu
Skupinová práce
Charakteristika a forma
- rozsah workshopu je 1 den
- pracovní metody: krátké přednášky, moderované diskuze a práce ve skupinách
Přínosy
- workshop motivuje obchodní zástupce k systematické práci s databází zákazníků a k vyhledávání potenciálních zákazníků
- obchodní zástupci si vytvoří nebo upraví kartu zákazníka, čímž se vytvářejí předpoklady pro jejich identifikaci s průběžným doplňováním této karty
- písemně podchycené postupy vyhledávání nových zákazníků a získávání informací o nich ulehčují zaškolování nových obchodních zástupců
Podrobnější informace o obsahu a metodice workshopu je možné vyžádat odesláním požadavku na FBE kliknutím ZDE