Základní info
Cíle
- dokázat udělat v úvodu obchodního jednání dobrý první dojem
- zvládnout první minuty obchodního jednání podle pravidel obchodní etikety
- naučit se číst informace z prvního dojmu, které jsou důležité pro obchodní jednání
Trénink je určen pro
prodejce, obchodní zástupce a vedoucí obchodních oddělení.
Obsah
První dojem
Etiketa v úvodu obchodního jednání
Skupinová práce
Představení firmy
Videotrénink
Charakteristika a forma
- rozsah tréninku je 1 den
- pracovní metody: krátké přednášky, moderované diskuze, práce ve skupinách, modelové situace, videotrénink
Přínosy
- tréninkem se zvyšuje sebevědomí účastníků v úvodu obchodního jednání a jejich schopnost udělat na zákazníka dobrý dojem a zaujmout ho; tím se vytvářejí dobré předpoklady pro úspěšný průběh dalšího jednání
- při tréninku se zpracuje několik standardních představení firmy
Podrobnější informace o obsahu a metodice tréninku je možné vyžádat odesláním požadavku na FBE kliknutím ZDE