TVORBA A ROZVOJ VZTAHŮ S KLÍČOVÝMI KLIENTY

Kurz na míru

Základní info

Obsah:
* Ukazatele klíčového zákazníka (výkazy, rozdělení, Paretovo pravidlo)
* Sestavení business planu pro zákazníka/resellera
- motivace rozdílné u koncového zákazníka a přeprodejce/zpracovatele,
- cíle vyhodnocení, motivace/odměny
- obsahuje odemykání, a boření „barier“
* Dlouhodobý vztah – WIN-WIN
- kvalita vztahu kontra momentální náklady,
- Key Account Management
* Hledání „Mr. MAN“ (Money, Autority, Need) a práce s ním.
* Základní obchodní strategie
- argumentárium
- sestavení elevátor testu
* Základní closing strategie - jak „uzavřít smlouvu“
* Vyhodnocení výsledku
- jednoduchost 3 čísel a kumulativního grafu a práce s nimi)
* Standardy ve zpracovávání obchodního případu u opakovaných prodejů

Metody vedení semináře: Workshopový seminář, kde si účastníci společně sestaví jejich vlastní systém práce se zákazníky.

TVORBA A ROZVOJ VZTAHŮ S KLÍČOVÝMI KLIENTY

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je jedna a šest ? Součet zapište číslicemi.