Telefonování pro obchodníky - lepší pocity, lepší výsledky

Kurzem Vás provede Míra Princ

Těm, kdo se chtějí zlepšit v telefonování ukazuji, jak z telefonování získat lepší pocit, snížit odmítání a zvýšit produktivitu času, kterou…

Základní info

<p>Objevíme spolu metody, jak správně telefonovat, představíme si základní pravidla při telefonování určená nejen pro obchodníky. Ukážeme si, jak vést hovory pro lepší pocity, jak snížit odmítání a zvýšit produktivitu času, kterou telefonování věnujeme. Předvedeme si telefonování s chutí, bez ostychu, bez nepříjemných pocitů a chyb. Vše se dá naučit a během tohoto kurzu se naučíme bravurně telefonovat.</p> <h3>V kurzu se dozvíte:</h3> <ul> <li>jak při telefonování zaujmout</li> <li>jak nepojmout telefonování jako žádost či prezentaci</li> <li>jaké jsou jednotlivé fáze telefonátu</li> <li>jak představit co přinášíme</li> <li>jak vtáhnout do děje</li> <li>jak pojmout cíl telefonování</li> <li>jak zvládnout námitky</li> </ul> <p>Každému se hodí vědět, jak správně telefonovat. A pokud patří k Vaší práci telefonování, v tomto kurzu nám budou detailně představeny všechny dílčí kroky k tomu, abychom díky telefonu získávali nové klienty a nesetkávali se pouze s tradičním odmítáním. Zjistíme společně, jak správně strukturovat telefonní hovor. V kurzu telefonování si ukážeme, jak správně zaujmout.</p>

Prohlédnout kurz >>>

Telefonování pro obchodníky - lepší pocity, lepší výsledky

Vybraný termín:

 ONLINE

Cena
2 207 Kč + 21% DPH

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je pět a šest ? Součet zapište číslicemi.