Základní info
Cíle
- zdokonalit se nebo zvládnout techniku prvního kontaktu po telefonu
- zpracovat písemnou přípravu pro telefonický rozhovor, jehož cílem je
dohodnout si schůzku se zákazníkem - zdokonalit se a nebo zvládnout překonávání námitek po telefonu
Trénink je určen pro
prodejce, obchodní zástupce a vedoucí obchodních oddělení.
Obsah
Telefonování
Struktura telefonického rozhovoru
Skupinová práce
Námitky po telefonu
Skupinová práce
Audiotrénink
Charakteristika a forma
- rozsah tréninku je 1 den
- pracovní metody: krátké přednášky, moderované diskuze, práce ve skupinách, modelové situace, audiotrénink
Přínosy
- tréninkem se zdokonalí schopnosti účastníků dohodnout si obchodní schůzku se zákazníkem prostřednictvím telefonu
Podrobnější informace o obsahu a metodice tréninku je možné vyžádat odesláním požadavku na FBE kliknutím ZDE