Strategie nákupu a jeho controlling

Základní info

Seminář obsahuje přednášku a případovou studii z oblasti jednotlivých procesů s prostorem pro diskusi a otázky posluchačů. Poznáte hlavní úkoly, očekávání, procesy nákupu a vzájemné vazby v těchto procesech. Přiblížíme si vazbu a vztah: naše společnost – nákup – dodavatel. Ve druhé části semináře si přiblížíme nové pohledy na řízení nákupu a měření jeho výkonnosti. Zároveň si vysvětlíme výhody a nevýhody IT řešení jak v oblasti operativního nákupu, tak na úrovni řízení výkonnosti. Budou představena technická řešení E–procurementu.

Cílová skupina

Seminář je určen pro pracovníky nákupu, nákupce, referenty nákupu, manažery nákupu a logistiky a pro nové pracovníky oddělení nákupu.

Obsah semináře

  • Význam strategie nákupu
  • Strategické řízení a organizace nákupu, postup při tvorbě strategie nákupu
  • Spolupráce napříč společností
  • Práce s materiálovými skupinami
  • ABC analýza v prostředí nákupu
  • Analýza trhu a její zpracování
  • Systémy hodnocení dodavatelů
  • Ukazatele pro řízení a sledování síly a efektivity nákupu
  • Optimalizace interních procesů a zvyšování výkonnosti nákupu
  • Nákupní aliance, oborové asociace a přidaná hodnota pro nákup
  • E–Procurement – B2B; B2C
  • Elektronické aukce
  • Elektronický sběr dat
  • Případové studie projektů realizovaných u českých firem i ze zahraničí

Strategie nákupu a jeho controlling

Vybraný termín:

19.2.2025 –  20.2.2025  Praha Upřesnující informace k termínu

Cena
21 900 Kč + 21% DPH

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je čtyři a deset ? Součet zapište číslicemi.