PRODEJNÍ DOVEDNOSTI

Základní info

Cíl
Školení z oblasti prodejních dovedností a psychologie prodeje je určeno obchodním zástupcům, prodejcům i obchodním manažerům k získání základních profesních dovedností v oblasti profesionálního vedení obchodního jednání, k zefektivnění komunikace se zákazníky a při uzavírání obchodního jednání.

Metody
Tréninkový způsob výuky: modelové situace, videotrénink pro zpětnou vazbu a analýzou chování (záznam na CD pro každého účastníka)

Forma
2 denní interaktivní trénink

OBSAH

  • Struktura a vedení prodejního rozhovoru
  • Navázání kontaktu
  • Zjišťování potřeb zákazníka
  • Nabídka (prezentace) produktu
  • Zvládání námitek
  • Přesvědčivá argumentace
  • Kupní signály
  • Jak uzavřít obchod
  • Poprodejní servis a péče o zákazníka
  • Vlastnosti obchodníka
  • Typologie zákazníků

PRODEJNÍ DOVEDNOSTI

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je devět a dvě ? Součet zapište číslicemi.