Základní info
Cíle
- zaměřit pozornost obchodníků na potřeby zákazníků
- naučit obchodníky prezentovat produkt jako prostředek k naplnění potřeb a očekávání vyslovených zákazníkem
- naformulovat řadu otevřených otázek, pomocí kterých je možné identifikovat potřeby a očekávání zákazníka
Trénink je určen pro
prodejce, obchodní zástupce a vedoucí obchodních oddělení.
Obsah
Prodávání užitku
Otázky
Skupinová práce
Komunikace
Aktivní naslouchání
Prezentace
Verbální komunikace
Trénink prezentace
Neverbální komunikace
Videotrénink prezentace
Charakteristika a forma
- rozsah tréninku je 2 dny
- pracovní metody: krátké přednášky, moderované diskuze, práce ve skupinách, modelové situace, videotrénink
Přínosy
- tréninkem se zdokonalí schopnosti účastníků přesvědčivě a profesionálně prezentovat výhody, které produkt přinese zákazníkovi; prezentace produktu z pohledu zákazníka má často podstatný vliv na rozhodnutí zákazníka od koho produkt koupí
Podrobnější informace o obsahu a metodice tréninku je možné vyžádat odesláním požadavku na FBE kliknutím ZDE