Pracovník nákupu v praxi

Základní info

Popis kurzu

Celkový procesní náhled na práci nákupního oddělení a komplexní přehled o znalostech a činnostech, které má zvládat pracovník nákupu výrobní organizace.

Obsah kurzu

  • Jak stanovit optimální parametry Nákupu
    • Jak analyzovat položky z informačního systému a jak je kategorizovat 
    • Jak plánovat na základě forecastů, historie a dalších informací ve firmě 
    • Námět na zavedení SIOP (Sales Inventory 0peration Planning) 
    • Statistické plánování, MRP a kanbany - jak efektivně používat jednotlivé metody 
    • Jak optimalizovat ekonomiku nákupů (úplný náklad nákupu – fakturační cena, náklady logistiky, náklady kvality, náklad procesů administrativy,…)
  • Výběr a řízení dodavatelů
    • Jak najít a vybrat správné dodavatele 
    • Kategorizace dodavatelů a práce s jednotlivými kategoriemi (ABC) 
    • Jak vtáhnout dodavatele do zlepšování dodavatelského řetězce 
    • Klíčové KPI (ukazatele výkonnosti) dodavatelů 
    • Audity a nástroje pro zlepšování kvality
    • Základní konstrukce smluvních vztahů
  • Pokročilé nástroje Nákupu 
    • Metodika LEAN (Six Sigma/Kaizen) v prostřední Nákupu 
    • Outsourcing nákupu 
    • Informační systémy a Nákup – datová základna pro Nákupní strategii 
    • Nákup 4.0 – vize nákupu v digitální společnosti

Cílem kurzu je získat procesní náhled na práci nákupního oddělení a komplexní přehled o znalostech a činnostech, které má zvládat pracovník nákupu výrobní organizace. 

Kurz je určen pro pracovníky oddělení nákupu, logistiky a další zájemce o komplexní náhled na činnost oddělení nákupu.

Pracovník nákupu v praxi

Vybraný termín:

6.3.2025  Moravskoslezský kraj

Cena
6 300 Kč + 21% DPH

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je osm a sedm ? Součet zapište číslicemi.