POSTUPY VEDENÍ ROZHOVORU S RŮZNÝMI TYPY KLIENTŮ

Kurz na míru

Základní info

Určeno pro
všechny obchodníky, kteří mají zájem naučit se pracovat s různými typy klientů.

Cíl:
Uvědomit si různé typy klientů z hlediska jejich projevů v jednání s druhými lidmi, procvičit si variantní postupy vedení rozhovoru s klienty.

Obsah:
* Jak poznáváme druhé
* Možnosti a meze využití typologií při jednání s klienty
* Typy interpersonálního chování
* Typy klientů a navazování kontaktu
* Zvládání námitek a podpora rozhodování
* Doporučení pro jednání s náročnějšími typy klientů

Metody výuky:
Interaktivní výklad, skupinová diskuze, interaktivní cvičení, videotrénink a zpětná vazba.

POSTUPY VEDENÍ ROZHOVORU S RŮZNÝMI TYPY KLIENTŮ

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je devět a sedm ? Součet zapište číslicemi.