Mezinárodní obchodní komunikace (v angličtině)

Dr. Richard Brunet-Thornton, FRSA, MIM, MBA, Ph.D.

Kurzem Vás provede Dr. Richard Brunet-Thornton, FRSA, MIM, MBA, Ph.D.

Základní info

Zlepšete mezikulturní povědomí a znalosti, stejně jako schopnost přizpůsobit své komunikační chování a vhodně reagovat na kulturní rozdíly. V případě potřeby proběhne kurz ONLINE.

Tento kurz zkoumá vztah mezi komunikací a kulturou a také způsoby, jakými rozličné kulturní perspektivy ovlivňují jednotlivce, skupiny a organizace. Cílem kurzu je zlepšit mezikulturní povědomí a znalosti, stejně jako schopnost přizpůsobit své komunikační chování a vhodně reagovat na kulturní rozdíly. Lekce se skládají z diskuzí, případových analýz, prezentací a výuky založené na zkušenostech. Tento interaktivní kurz pomáhá účastníkům efektivněji prezentovat svá sdělení a lépe se připravit na převzetí vůdčí role v různorodém, globálním kontextu.

 


Co mi kurz přinese?

  • Pochopení základních koncepcí souvisejících s efektivní obchodní komunikací (písemnou a ústní); 
  • Pochopení problémů v komunikaci z kulturního hlediska; 
  • Rozvoj schopností potřebných k individuální a týmové práci v mezinárodním měřítku jako součást komunikačního procesu;
  • Nové schopnosti týkající se různých přístupů, metody a účinné nástroje používané v mezikulturní komunikaci / managementu a vyjednávání; 
  • Schopnost analyzovat skutečné situace, ve kterých je nedostatečná kulturní kompetence na překážku účinné obchodní a manažerské praxi.

Komu je kurz určený?

Osoby, které musí komunikovat (ústně a písemně) za použití různých komunikačních prostředků s lidmi jiné kultury. Profesionálové a odborníci z oblasti managementu, kteří pravidelně spolupracují s osobami cizí národnosti. Toto školení má význam zejména pro zaměstnance, kteří spolupracují s virtuálními týmy nebo kteří jsou povoláváni, aby se podíleli na práci mezinárodních týmů na vlastním pracovišti nebo v zahraničí.


Program kurzu

  • Kurz je zaměřen na zásadní problémy týkající se mezikulturní obchodní komunikace: Pozornost je věnována následujícím tématům:
  • Role mezikulturního managementu v mezinárodním obchodu
  • Komunikace, kultura a kulturní rozdíly
  • Kulturní vzorce a komunikace: základy
  • Kulturní vzorce a komunikace: taxonomie
  • Verbální komunikace.
  • Neverbální komunikace (řeč těla)
  • Neverbální komunikace (písemná)
  • Použití kódového jazyka v mezinárodní obchodní komunikaci
  • Mezinárodní komunikace a mezikulturní kompetence
  • Situační analýzy
  • Vyjednávací schopnosti při jednání s virtuálními týmy

Mezinárodní obchodní komunikace (v angličtině)

Vybraný termín:

 Praha

Cena
16 000 Kč + 21% DPH

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je čtyři a pět ? Součet zapište číslicemi.