KOUČOVÁNÍ KLIENTŮ - 2 denní

Kurz na míru

Základní info

Určeno pro
zkušenější obchodní konzultanty, account manažery a obchodní poradce, kteří hledají nové užitečné formy vzájemně výhodné spolupráce a jednání s klienty.

Cíl:
* Prozkoumat a vyzkoušet si některé moderní metody práce s klienty za pomocí technik a dovedností koučování
* Najít možnosti uplatnění těchto postupů v práci účastníků

Obsah:
* Co je koučování klientů, styly jednání s klienty, komunikační kontinuum, expertní vs. procesní přístup, přínosy a využití prvků koučování při jednání s klienty, kdy je s klienty vůbec možné vést rozhovor pomocí koučovacího přístupu, role konzultanta v koučovacím přístupu
* Budování vztahu a důvěry, typy klientů/firem, se kterými je možné tímto přístupem pracovat, typy klientů – metaprogramy, co jsou metaprogramy, proč s nimi pracovat, hlavní metaprogramy a jejich využití při práci s různými klienty
* Situace, ve kterých je možné koučování použít: hledání řešení, tvorba nových produktů, hodnocení spolupráce, rozhodování, orientace v problému, řešení konfliktů
* Jak poznat, co klient potřebuje, rozvoj koučovacích dovedností a postojů konzultantů: otevřené koučovací otázky pro klienty, co kdyby rámec, práce se škálou, hodnoty klienta a neurologické úrovně, kolo rovnováhy
* Vytváření nových řešení pomocí strategie Walta Disneyho a systému chunking up/down

Metody výuky:
Interaktivní seminář, nejzajímavější teorie, maximální využití vizualizace pro dobré zapamatování a nácvik na konkrétních i modelových situacích účastníků, učení se zážitkem.

KOUČOVÁNÍ KLIENTŮ - 2 denní

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je dvě a sedm ? Součet zapište číslicemi.