Jak může marketingové myšlení zlepšit obchodní výsledky - 10 tipů marketingového obchodníka

Základní info

Obsah kurzu

„Mezi neodmyslitelné trendy komunikace patří obsahový marketing. Podle průzkumu organizace eMarketer je dnes obsahový marketing nejvyšší prioritou pro celých 56 % firemních obchodníků!“  

 

Obchodník může využít potenciál marketingových akcí na maximum, pokud ovšem ví, jak na to. Tento kurz odpoví na nejčastější mýty na téma porozumění a neporozumění mezi oddělením marketingovým a obchodním. Obchodník může výrazně zlepšit své obchodní výsledky díky úspěšné spolupráci s marketéry!

Určeno pro:

  • Specialisty na obchod a marketing
  • Vedoucí oddělení marketingu, komunikace a obchodu
  • Všechny obchodníky a manažery z oddělení obchodu
  • Všechny marketéry a reklamní experty, kteří spolupracují s oddělením obchodu

Cíl:

  • Poznáte klíčové principy marketingové komunikace, které obchodníkům přitáhnou ty pravé zákazníky
  • Naučíte se, jak zlepšit spolupráci s marketéry a dosáhnout lepších obchodních výsledků
  • Pochopíte, co dobrého může udělat marketing pro obchodníky
  • Najdete kritické body spolupráce a poznáte řešení, jak jim předejít

Jak může marketingové myšlení zlepšit obchodní výsledky - 10 tipů marketingového obchodníka

Vybraný termín:

 Praha

Cena

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je sedm a tři ? Součet zapište číslicemi.