„Mezi neodmyslitelné trendy komunikace patří obsahový marketing. Podle průzkumu organizace eMarketer je dnes obsahový marketing nejvyšší prioritou pro celých 56 % firemních obchodníků!“
Obchodník může využít potenciál marketingových akcí na maximum, pokud ovšem ví, jak na to. Tento kurz odpoví na nejčastější mýty na téma porozumění a neporozumění mezi oddělením marketingovým a obchodním. Obchodník může výrazně zlepšit své obchodní výsledky díky úspěšné spolupráci s marketéry!
Určeno pro:
Specialisty na obchod a marketing
Vedoucí oddělení marketingu, komunikace a obchodu
Všechny obchodníky a manažery z oddělení obchodu
Všechny marketéry a reklamní experty, kteří spolupracují s oddělením obchodu
Cíl:
Poznáte klíčové principy marketingové komunikace, které obchodníkům přitáhnou ty pravé zákazníky
Naučíte se, jak zlepšit spolupráci s marketéry a dosáhnout lepších obchodních výsledků
Pochopíte, co dobrého může udělat marketing pro obchodníky
Najdete kritické body spolupráce a poznáte řešení, jak jim předejít
Jak může marketingové myšlení zlepšit obchodní výsledky - 10 tipů marketingového obchodníka