10 tipů marketingového odborníka pro podporu obchodu

Kurz na míru

Základní info

 

  • Prodává cena nebo značka? – marže na výrobku a značka

  • Marketingové cíle a obchodní cíle – jak je správně nastavit

  • Obsah prodává – umění zaujmout v době internetu a sociálních sítí

  • Nákupní proces zákazníka a klíčová role obchodníka v budování image značky a firmy

  • Spokojenost zákazníka – žijeme ve věku online referencí

  • Jak zvýšit efektivitu práce – kritické body spolupráce marketing x obchod

  • Náklady na prodej a náklady na marketing – měření pomůže najít prostor pro úspory

  • Jak chápat, co vlastně potřebuje a co chce zákazník – benefit

  • Jak se neztratit na trhu – výrazná odlišnost od konkurence na první pohled

 

10 tipů marketingového odborníka pro podporu obchodu

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je tři a sedm ? Součet zapište číslicemi.