Základní info
Určeno pro
marketingové manažery a marketingové specialisty, obchodníky a obchodní zástupce.
Cíl:
Pochopit podstatu značky a její důležitost při odlišování na trhu. Naučit se chápat její atributy, vytvářet její vlastní příběh a sledovat její vývoj a vliv na tržní pozici výrobce/prodejce.
Obsah:
Značka a značková pozice
* Značka a její atributy
* Rozdíly chápání značky v maloobchodě, službách a v průmyslu a výrobě
* Vlastnosti značky: atributy, příběh
* Značka jako symbol, práce se symboly
* Pozice značky – její tvorba a sledování
Značka a její funkce
* Odlišování výrobce/prodejce
* Ovlivňování spotřebitelského chování
* Vliv na image, analýza image
Grafické ztvárnění značky
* Logo a jeho používání
* Grafický manuál
Zkoumání značky
* Spotřebitelské výzkumy
* Výrobkové výzkumy
* Cena a cenové výzkumy
Metody výuky:
Interaktivní seminář, teoretická báze s cvičeními a příklady z praxe, příkladové studie.
Poznámka:
Prosíme účastníky, aby si s sebou přinesli stručnou charakteristiku podstaty výroby, prodeje nebo služby jejich společnosti a připravili si stručné zdůvodnění, proč používají/nepoužívají výrobkovou značku.