Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde.

Základy in-store marketingové komunikace

Základní info

Tento specializovaný vzdělávací program je celkově pojatý jako úvod do problematiky a základních oblastí in-store marketingové komunikace. Přináší řadu potřebných startovacích informací, nové poznatky o oborových trendech i příklady z praxe, které potvrzují rostoucí význam této marketingové disciplíny při komunikaci se spotřebiteli.

Součástí je také praktické cvičení – mini audit POP médií zaslaných přihlášenými účastníky.


Co mi kurz přinese?

  1. Nezbytný základ pro dobrou orientaci v in-store marketingové komunikaci.
  2. Nejnovější poznatky o trendech v oboru.
  3. Praktické příklady z praxe.
  4. Mini audit vlastních POP médií.
  5. Osvědčení o absolvování certifikovaného kurzu POPAI CE.

Komu je kurz určený?

Kurz je určen pro začínající pracovníky v oboru in store komunikace, pro všechny, kteří se s touto problematikou seznamují.

Je vhodný pro Trade marketingové manažery, Key Account a Brand manažery, zástupce maloobchodu, ale i zástupce dodavatelů POP prostředků a dalším zájemce, kteří chtějí získat a prohloubit svoje znalosti v této atraktivní sféře marketingové komunikace.


Program kurzu

Úvod do in-store komunikace

  • Vymezení, souvislosti a role komunikace v místech prodeje v komplexních marketingových komunikacích, společenská realita v pozadí nákupního chování a aktuální trendy, impulzivní nákupní rozhodování a základní funkce POP komunikace
  • Přednáší: Daniel Jesenský, Vice-prezident POPAI Central Europe, Managing partner DAGO

Brief - klíčový faktor úspěšné komunikační kampaně, role designu v in-store

  • Správné zadání briefu = perfektní výsledek tendru = úspěšná POP aktivita
  • Přednášejí: Martin Hasilík, člen rady POPAI CENTRAL EUROPE, Jednatel Authentica s.r.o, Vlasta Vlasáková, Trade Marketing Manager Export, Budějovický Budvar, n.p.

Multisenzorická in-store komunikace

  • Smyslové vnímání, jeho vliv na nákupní chování zákazníka a stimulace smyslů
  • Přednáší: Aleš Štibinger, Ředitel GAIA Group

Základní principy funkční in-store komunikace

  • Základní prostorové a vizuální principy funkční tvorby a implementace POP médií
  • Přednáší: Daniel Jesenský, Vice-prezident POPAI Central Europe, Managing partner DAGO

Digitální in-store komunikace

  • Změny v chování zákazníka a obchodníka, vliv technologického rozvoje na interakci mezi zákazníkem a obchodníkem, možnosti využití digitálních přístupů a technologií v moderní in-store komunikaci
  • Přednáší: Petr Šimek, Prezident POPAI CE, Managing Director WELLEN

Výzkum účinnosti in-store komunikace a nákupního chování

  • Testování účinnosti POP médií a jejich vlivu na nákupní chování = základ úspěšných realizací
  • Přednáší: Andrea Vozníková, členka rady POPAI CE, Research Director InsightLab

Stavba a průběh in-store komunikační kampaně

  • Od strategického plánování po vyhodnocení kampaně. Na případové studii reálné in-store komunikační kampaně si ukážeme, jak funguje souhra komunikačních aktivit na cestě zákazníka k nákupu (path to purchase) a na čem všem v celém procesu tvorby, vzniku a implementace záleží, aby došlo k naplnění daných cílů.
  • Přednáší: Jan Šolta, Sales marketing consultant, Shop4Experience

Praktické cvičení

Během kurzu proběhne praktické cvičení. Účastníci zašlou v předstihu fotografie svých in-store komunikačních projektů a POP médií se stručným popisem dle dané osnovy. Přednášející pak ve spolupráci s účastníky kurzu budou prezentované projekty analyzovat a komentovat s cílem poukázat na příležitosti k optimalizacím.

Základy in-store marketingové komunikace

Vybraný termín:

14.3.2023  Praha
09:00 – 13:00 hod.

Cena
5 000 Kč + 21% DPH

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je pět a devět ? Součet zapište číslicemi.