Základní info
Tento specializovaný vzdělávací program je celkově pojatý jako úvod do problematiky a základních oblastí in-store marketingové komunikace. Přináší řadu potřebných startovacích informací, nové poznatky o oborových trendech i příklady z praxe, které potvrzují rostoucí význam této marketingové disciplíny při komunikaci se spotřebiteli.
Součástí je také praktické cvičení – mini audit POP médií zaslaných přihlášenými účastníky.
Co mi kurz přinese?
- Nezbytný základ pro dobrou orientaci v in-store marketingové komunikaci.
- Nejnovější poznatky o trendech v oboru.
- Praktické příklady z praxe.
- Mini audit vlastních POP médií.
- Osvědčení o absolvování certifikovaného kurzu POPAI CE.
Komu je kurz určený?
Kurz je určen pro začínající pracovníky v oboru in store komunikace, pro všechny, kteří se s touto problematikou seznamují.
Je vhodný pro Trade marketingové manažery, Key Account a Brand manažery, zástupce maloobchodu, ale i zástupce dodavatelů POP prostředků a dalším zájemce, kteří chtějí získat a prohloubit svoje znalosti v této atraktivní sféře marketingové komunikace.
Program kurzu
Úvod do in-store komunikace
- Vymezení, souvislosti a role komunikace v místech prodeje v komplexních marketingových komunikacích, společenská realita v pozadí nákupního chování a aktuální trendy, impulzivní nákupní rozhodování a základní funkce POP komunikace
- Přednáší: Daniel Jesenský, Vice-prezident POPAI Central Europe, Managing partner DAGO
Brief - klíčový faktor úspěšné komunikační kampaně, role designu v in-store
- Správné zadání briefu = perfektní výsledek tendru = úspěšná POP aktivita
- Přednášejí: Martin Hasilík, člen rady POPAI CENTRAL EUROPE, Jednatel Authentica s.r.o, Vlasta Vlasáková, Trade Marketing Manager Export, Budějovický Budvar, n.p.
Multisenzorická in-store komunikace
- Smyslové vnímání, jeho vliv na nákupní chování zákazníka a stimulace smyslů
- Přednáší: Aleš Štibinger, Ředitel GAIA Group
Základní principy funkční in-store komunikace
- Základní prostorové a vizuální principy funkční tvorby a implementace POP médií
- Přednáší: Daniel Jesenský, Vice-prezident POPAI Central Europe, Managing partner DAGO
Digitální in-store komunikace
- Změny v chování zákazníka a obchodníka, vliv technologického rozvoje na interakci mezi zákazníkem a obchodníkem, možnosti využití digitálních přístupů a technologií v moderní in-store komunikaci
- Přednáší: Petr Šimek, Prezident POPAI CE, Managing Director WELLEN
Výzkum účinnosti in-store komunikace a nákupního chování
- Testování účinnosti POP médií a jejich vlivu na nákupní chování = základ úspěšných realizací
- Přednáší: Andrea Vozníková, členka rady POPAI CE, Research Director InsightLab
Stavba a průběh in-store komunikační kampaně
- Od strategického plánování po vyhodnocení kampaně. Na případové studii reálné in-store komunikační kampaně si ukážeme, jak funguje souhra komunikačních aktivit na cestě zákazníka k nákupu (path to purchase) a na čem všem v celém procesu tvorby, vzniku a implementace záleží, aby došlo k naplnění daných cílů.
- Přednáší: Jan Šolta, Sales marketing consultant, Shop4Experience
Praktické cvičení
Během kurzu proběhne praktické cvičení. Účastníci zašlou v předstihu fotografie svých in-store komunikačních projektů a POP médií se stručným popisem dle dané osnovy. Přednášející pak ve spolupráci s účastníky kurzu budou prezentované projekty analyzovat a komentovat s cílem poukázat na příležitosti k optimalizacím.