Základní info
Určeno pro
pracovníky z oblasti marketingu a přímého marketingu.
Cíl:
Prakticky si vyzkoušet vytvoření sloganu, titulku a reklamního textu.
Obsah:
* Praktický význam literárních postupů v tvorbě reklamního textu
* Tvorba sloganů
* Titulky v reklamním textu
* Text pro leták, prospekt, katalog, účelové tiskoviny
* Inzeráty, inzertní seriály
* Text venkovní reklamy
* Psaní kreativního textu
* Řazení informací
* Vyváženost emocionální a racionální stránky reklamního sdělení
* Nejčastější chyby
* Praktické cvičení
Metody výuky:
Praktické cvičení ve skupinách: tvorba titulků k tiskovému inzerátu (schopnost udržet vazbu mezi textem a vizuálem), tvorba titulků k direct mailu (triky pro udržení pozornosti čtenáře).
Individuální praktické cvičení: psaní textu se zřetelem na zachycení základní osy příběhu, psaní textu s důrazem na jazykový rytmus. Prezentace textů a jejich vyhodnocení.