Základní info
Určeno pro marketingové manažery a pracovníky oddělení propagace malých a středních společností, pro které jsou hlavní cílovou skupinou firmy.
Cíl: Účastníci se seznámí s nástroji a technikami B2B komunikace a budou schopni je efektivně začlenit do marketingové strategie své firmy.
Obsah:
* Proč je výhodné dělat B2B marketing
* Specifika obchodních aktivit na úrovni společností
* Mapování specifických potřeb business zákazníků
* Stanovení efektivní B2B marketingové strategie
* Výběr vhodných komunikačních prostředků k oslovení firem
* Barterové obchody, cross promotion, speciální akce
* Public relations aktivity zaměřené na odbornou veřejnost
* Možnosti elektronické komunikace, antispamový zákon, corporate blogging
* Metody vyhodnocení efektivity B2B marketingových kampaní
Metody výuky: Zážitkové učení, interaktivní výklad, praktická cvičení, řízená diskuze a výměna zkušeností mezi účastníky, případové studie, modelové situace.