Základní info
Cíle kurzu:
Naučit principy marketingu. Dozvědět se, jak funguje online marketing, personální marketing, psychologie a komunikace. Pochopit marketingový výzkum.
Pro koho je kurz určen:
Pro zájemce o marketing, reklamu, komunikační kampaň a marketingový výzkum. Pro ty, kteří chtějí získat profesní kvalifikaci Specialista marketingu.
Aktuální nabídka:
- V těchto dnech probíhá akce, v rámci které můžete kurz získat za cenu nižší o 20%. Původní cena kurzu: 23 750 Kč. Nová cena: 19 000 Kč. Ušetříte: 4 750 Kč.
Náplň kurzu:
1) Marketing v dnešním světě
- Marketing v dnešním světe: význam a cíle, potřeby a přání, poptávka a tržní nabídka
- Marketing management: řízení poptávky, budování vztahů se zákazníky
- Marketingový proces: strategie, plánování, marketingový mix, SWOT analýza, kontrola
- Podnikatelské koncepce: základy typy
- Marketingový plán
- Firemní styl
2) Marketingové prostředí
- Dodavatelé, zákazníci, konkurenti, zprostředkovatelé
- Analýza konkurence, konkurenční strategie
3) Produktová strategie, cena, distribuce
- Značka a její použití
- Produkty a služby
- Cenotvorba: obecné postupy tvorby cen
- Distribuce: tvorba distribučního systému
- Velkoobchod, maloobchod
4) Komunikace v marketingu
- Marketingová komunikace
- Reklama, podpora prodeje a public relations
- Osobní prodej a přímý marketing
- Komunikační kampaň
5) Komunikační dovednosti
- Pravidla mluveného projevu, která fungují
- Komunikace z pohledu psychologie
- Komunikace verbální a neverbální
- Řeč těla
- Komunikace v týmu
- Prezentace
6) Internetový marketing
- Hlavní pilíře internetového marketingu
- Chování uživatelů na Internetu
- Internetová reklama
- Proces tvorby webových stránek
- PPC kampaně, sociální sítě a další možnosti propagace na Internetu
- Ukázka slidů z prezentace
- Zde spustíte ukázkové video
7) Marketing v médiích mimo oblast Internetu
- Off-line komunikace
- Sdělovací prostředky
- Tištěná reklama, její komunikace a tvorba
8) Marketingový výzkum
- Techniky výzkumu
- Informace: jejich získávání, třídění, využívání
- Marketingový dotazník: tvorba, vyhodnocení a prezentace výsledků
9) Řízení projektů
- Základy projektového řízení
- Fáze projektu
- Rizika projektu
10) Personální marketing:
- Základy personálního marketingu. Marketingový mix. Komunikační mix. Personální výzkum. Značka zaměstnavatele.
Jak kurz probíhá:
Kurz
kombinuje prezenční výuku a dálkové studium prostřednictvím internetu.
1) Prezenční studium
- Témata základy marketingu, marketingový výzkum a marketingové strategie budete studovat v naše vzdělávacím centru prezenčně. Naši lektoři Vás uvedou do problematiky marketingu.
2) Dálkové studium
Další část studia probíhá dálkově.
- Dostanete přístup do online studijního systému, který obsahuje:
- 14 lekcí podle jednotlivých témat
- 53 videí
- příklady a procvičování.
- Ovládání studijního systému je velmi jednoduché.
- Tuto část kurzu můžete studovat podle Vašich časových možnosti – kdykoliv a odkudkoliv prostřednictvím internetu.
- Podívejte se, jak náš studijní systém vypadá.
- Podívejte se na ukázkové video.
3) Závěrečná zkouška
- Závěrečná zkouška probíhá prezenčně v našem vzdělávacím centru.
Studijní materiály:
Doklad o absolvování:
- Absolvent kurzu obdrží 2 osvědčení – Osvědčení o absolvování akreditovaného rekvalifikačního kurzu a Osvědčení o získání profesní kvalifikace Specialista / Specialista marketingu, které nahrazuje školní vzdělání v daném oboru. (Osvědčení je veřejnou listinou stejně jako vysvědčení, výuční list nebo diplom o absolutoriu, má celostátní platnost při prokazování dosažené kvalifikace zaměstnavateli.)
Vstupní podmínky
- Není potřeba mít žádné vstupní znalosti.
- Je potřeba splnit tyto 2 předpoklady:
- věk nad 18 let,
- ukončené střední vzdělání (střední škola, učiliště s maturitou i bez maturity).