Základní info
Pro koho je kurz určen:
- Pro úplné začátečníky, kteří se chtějí naučit orientovat v moderním oboru, jako je online marketing na internetu.
- Pro ty co už něco znají, chtějí si své znalosti osvěžit nebo zdokonalit.
Studijní materiály:
- Prověřená učebnice založená na praktických příkladech, kterou vytvořili odborníci Orange Academy speciálně pro kurz Online marketing.
- Získáte přístup do nejmodernějšího e-learningu, kde si můžete procvičovat rozšiřující příklady, ověřit si své znalosti formou různých testů nebo komunikovat s lektory.
- Online marketing si studenti procvičují na svých noteboocích. Údaje zadané na lekci tak budete mít k dispozici ve vašem notebooku k pozdějšímu domácímu procvičování. Budete-li chtít zapůjčit počítač, uveďte to prosím v poznámce při registraci. Poplatek činí 500 Kč.
Osvědčení:
- Součástí kurzu je autorizovaná zkouška dle hodnotícího standardu národní soustavy kvalifikací pro profesi Specialista marketingu 66-021-N.
- Úspěšný absolvent získá oficiální osvědčení o rekvalifikaci s akreditačním číslem vydaným MŠMT ČR s celostátní platností.
- Výrazně zvyšuje šanci na získání perspektivního zaměstnání.
Osnova
1) INTERNET
- Co je online marketing?
- Vyhledávače – Seznam, Google, Bing apod.
- SEO
- PPC reklama – Sklik, Google Ads
- E-mail marketing
- Obsahový marketing – blog, video, podcast, foto
- Web / E-shop – struktura, základní prvky a stránky
- Speciální stránky – landing page, prodejní stránka
2) MULTIMÉDIA
- Co jsou multimédia?
- Výběr: webináře, HbbTV, mediální weby (Seznam, iDnes, Aktuálně apod.)
- Reklama v multimédiích
3) NOVÁ MÉDIA
- Co jsou nová média?
- Výběr: sociální sítě, videoplatformy, podcastové platformy, blogové platformy
- Reklama v nových médiích – formáty, reklamní platformy, influenceři
4) MEDIÁLNÍ PLÁN
- Fáze mediálního plánování
- Strategie
- Cíle
- Výběr médií, mediaplán
- Reporting
5) ROZPOČET
- Reklamní ceníky
- Návrh rozpočtu dle mediaplánu
- Stanovení investic, návratnost
6) NÁZVOSLOVÍ
7) ZÍSKÁVÁNÍ DAT
- Analytické online nástroje – Google Analytics, ostatní
- Agentury zpracovávající mediální průzkumy, statistické instituce – např. Netmonitor, STEM/MARK, ČSÚ atd., datové výstupy projektů
- Práce s daty
8) VZDĚLÁVÁNÍ
- Marketingové online magazíny
- Marketingoví odborníci
- Marketingové a reklamní agentury
Bližší informace o kurzu ONLINE MARKETING - rekvalifikační kurz akreditovaný MŠMT s profesní zkouškou NSK probíhá v 7 městech po celé ČR + elearning ZDARMA získáte na adrese: https://orangeacademy.cz/kurzy-ucetnictvi/rekvalifikacni-kurz-online-marketing
Termíny pro kurz Online marketing
- 23.4.2022 - 25.6.2022 Liberec - Kurz probíhá celkem 10 dní vždy v sobotu 9:00 - 15:00
- 30.4.2022 - 2.7.2022 Olomouc - Kurz probíhá celkem 10 dní vždy v sobotu 9:00 - 15:00
- 14.5.2022 - 16.7.2022 Brno - Kurz probíhá celkem 10 dní vždy v sobotu 9:00 - 15:00
- 15.5.2022 - 17.7.2022 Zlín - Kurz probíhá celkem 10 dní vždy v Ne 9:00 - 15:00
- 15.5.2022 - 17.7.2022 Ostrava - Kurz probíhá v budově Zepter celkem 10 dní vždy v Ne 9:00 - 15:00
- 17.9.2022 - 19.11.2022 Praha - Kurz probíhá celkem 9 dní vždy v sobotu 9:00 - 15:00
- 17.9.2022 - 19.11.2022 Hradec Králové - Kurz probíhá celkem 9 dní vždy v sobotu 9:00 - 15:00
- 18.9.2022 - 20.11.2022 Zlín - Kurz probíhá celkem 10 dní vždy v Ne 9:00 - 15:00
- 16.10.2022 - 18.12.2022 Ostrava - Kurz probíhá v budově Zepter celkem 10 dní vždy v Ne 9:00 - 15:00