Zaměříme se na obsah, formu, nástroje i jednotlivé kanály. Naučíme se maximálně využívat potenciál digitálních médií. Zaměříme se na efektivitu, zásah a faktickou účinnost kampaně. Nejde nám o sbírání likes, nejde nám o počet shlédnutí. Jde nám o prodeje, obraty a zisky. Jde nám i o budování brandu! Vše, co použijeme, slova, fonty, barvy, interpunkci, fotografie, animaci, či hudbu, musíme použít s jasným vědomím dopadu na zákazníka a naše prodejní cíle.
Obsah kurzu
Nejedná se o suchou teorii, ale ryze profesionální kreativní práci, která stojí na 25 letech praxe v oblasti marketingové komunikace lektorky Petry Hofrichterové, která je creativní ředitel, IDEA maker, jako konzultanta si ji najímají společnosti Alza, Mattel, Albi, NO FLUFF JOBS atd.
Přidejte se k nám na dvoudenní intenzivní workshop, který vás naučí, jak být doopravdy úspěšný a proč se v marketingu nevyplatí bát! Připojte se k nám a společně rozšíříme vaše marketingové hranice. Objevíme společně nové cesty digitálního marketingového umění a posuneme vás na vrchol. Připravte se na dobrodružství, které navždy změní váš pohled na digitální marketing!
Den 1 - Pravidla jsou schody k úspěchu!
Základy marketingu
Jak funguje reklama, jak pracovat s cílovou skupinou.
Jak si pokládat správné otázky!
Jak připravit správný brief.
Online marketing
Pravidla tvorby kreativního obsahu,
Komunikační strategie v on-line prostoru
Den 2 - Bez praxe nejsou koláče, aneb návrh konkrétní kampaně
Navrhujeme optimální strategii a tvoříme základní message kampaně.
Rozpracování základní myšlenky pro jednotlivé reklamní formáty.
Pravidla pro digitální svět jsou jiná než pro tisk nebo televizi.
Správná implementace myšlenky, je stejně důležitá, jako myšlenka sama.
Závěr, shrnutí kampaně
Materiály
Součástí školení jsou školící materiály
Cíle
Cíle tohoto školení jsou:
Vystavění efektivní kreativní kampaně: Účastníci se naučí, jak správně navrhnout a vytvořit kreativní kampaň, která bude oslovovat cílovou skupinu a vést k požadovaným výsledkům. Budou se zaměřovat na strategické plánování a obsah kampaně.
Strategické plánování marketingové komunikace v online prostředí: Účastníci budou schopni plánovat a provádět strategickou marketingovou komunikaci v digitálním prostředí. Naučí se vhodně využívat online kanály a nástroje pro dosažení stanovených cílů.
Zaměření na efektivitu a faktickou účinnost kampaně: Účastníci se naučí hodnotit efektivitu svých kampaní na základě faktických výsledků, nikoliv pouze na základě povrchních metrik, jako jsou počet likes nebo shlédnutí. Důraz bude kladen na prodeje, obraty a zisky.
Budování brandu: Účastníci pochopí význam budování značky a toho, jak lze prostřednictvím kreativních kampaní posilovat identitu a hodnoty značky.
Tvorba a komunikace kreativního obsahu: Účastníci se naučí pravidla tvorby kreativního obsahu pro online prostředí a jak efektivně komunikovat s cílovou skupinou.
Používání nástrojů a kanálů digitálního marketingu: Účastníci získají hlubší povědomí o různých nástrojích a kanálech digitálního marketingu a naučí se, jak je správně využít pro dosažení stanovených cílů kampaně.
Praktická kreativní práce pod vedením profesionála: Účastníci budou mít možnost pracovat pod vedením zkušeného lektora, Petry Hofrichterové, a získat praktické zkušenosti a know-how získané z více než 25 let praxe v oblasti marketingové komunikace.
Podpora od zkušeného lektora a kolegů: Účastníci se budou moci ptát na rady a konzultovat své myšlenky s lektorem a také se budou moci inspirovat a sdílet zkušenosti s ostatními účastníky.
Celkově je hlavním cílem tohoto školení přinést praktické know-how a dovednosti potřebné k úspěšnému vytvoření a realizaci kreativní kampaně v digitálním marketingovém prostředí, s důrazem na dosažení konkrétních obchodních výsledků.